بكتاش:

شاعران برگزیده جشنواره شعر فجر فرصت‌ حضور را به دیگران ببخشد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۲۴
شاعران برگزیده جشنواره شعر فجر فرصت‌ حضور را به دیگران ببخشد
یك شاعر كودك و نوجوان گفت: جشنواره شعر فجر یك رقابت ملی است و بهتر است كسانی كه در یك دوره برگزیده می‌شوند؛ فرصت حضور در این جشنواره را به دیگران ببخشند.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر برنا، غلامرضا بكتاش شاعر کودک و نوجوان گفت: به اعتقاد من تقویت جنبه رقابتی این جشنواره امر مطلوبی بوده و به كشف استعدادهای جوان منجر شده است. 


وی از شاعران پیشكسوت و نامداران عرصه ادبیات درخواست كرد كه فرصت حضور در این رویداد گسترده ادبی را به شاعران كمتر شناخته شده و جوان ببخشند.

این شاعر كودك و نوجوان همچنین پیشنهاد كرد كه شاعران جوان حاضر در این همایش طی جلسات و كارگاه‌های منظمی كه در حاشیه مراسم اصلی برگزار می‌شود؛ از حضور شاعران شناخته شده و توانمند بهره ببرند.

وی اضافه كرد: سنجش شاعران غیر همسنگ در كنار یكدیگر از عدالت به دور است و بهتر است پیشكسوتان به كارهای بزرگ‌تری بپردازند و از آنها برای حضور در جلسات آموزشی و نقد و بررسی شعر استفاده شود.

بكتاش در پایان خاطرنشان كرد: خوشبختانه عرصه شعر كودك و نوجوان كه در سال‌های پس از انقلاب به طور جدی‌تری پی‌گیری شده است طی این سال‌ها روند رو به رشدی داشته و جا دارد كه جشنواره شعر فجر نسبت به تعیین دستاوردها و خلاءهای آن اهتمام بورزد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز