«تنفس آزاد» محمدعلی بهمنی و امیرحسین سمیعی

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۹۶۰۷۲
«تنفس آزاد» محمدعلی بهمنی و امیرحسین سمیعی
آلبوم «تنفس آزاد» شامل دکلمه محمدعلی بهمنی از شعرهای آزادش با آواز و آهنگسازی امیرحسین سمیعی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،این شاعر ، گفت: تا یک ماه آینده آلبومی شامل دکلمه کارهای آزادم با عنوان «تنفس آزاد» منتشر می‌شود. موسیقی این آلبوم از امیرحسین سمیعی است که با صدای خوبش چهار کار را هم خوانده است. به دلیل زحمتی که آقای سمیعی کشیده و موسیقی خوبی که فراهم کرده این آلبوم به نظر من شنیدنی است.


او افزود: موسیقی کار یک موسیقی کلاسیک است و امیرحسین سمیعی که از صداهای خوب روزگار ماست، موسیقی کار را تهیه کرده و تنظیم کارها هم از خودش است. جذابیت این آلبوم از جذبه صدا و موسیقی ایشان است، نه صدا و شعر من. این آلبوم احتمالا تا یک ماه آینده بیرون می‌آید. تا این مرحله آلبوم با سرمایه‌گذاری خودمان تهیه شده و هنوز مرکز پخش آن مشخص نشده است.



بهمنی همچنین درباره دیگر آثارش گفت: کتاب‌های «هوا دونفره هم که باشد در من جمعیتی است» و «گزینه غزل‌ها» از کتاب‌های من در نمایشگاه کتاب امسال بود. مجموعه غزلی هم دارم که هنوز منتشر نشده و وقتی منتشر شد، درباره‌اش صحبت می‌کنم. علاوه بر این‌ها یک کار کودک هم داشتم که با عنوان «صبحِ زود یه قاصدک سوار باد خنک» در انتشارات فصل پنجم منتشر شده است. این کار را برای بچه‌ها سروده‌ام اما از بچه‌های روزگاری صحبت می‌کنیم که بچه‌هایش خیلی هوشمندتر از خود ما هستند.

نظر شما