«قدم یازدهم» سوسن طاقدیس به زبان انگلیسی منتشر شد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۸:۲۵
کد خبر: ۲۳۸۵۷۹
«قدم یازدهم» سوسن طاقدیس به زبان انگلیسی منتشر شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب «قدم یازدهم» سوسن طاقدیس را به زبان انگلیسی منتشر و روانه بازار محصولات فرهنگی هنری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،نقاشی‌های ساده و زیبای کتاب «قدم یازدهم» که داستان شیر کوچولو را به خوبی بیان می‌کند با تصویرگری علیرضا گلدوزیان آراسته شده است.

بر همین اساس، این کتاب در سال 1383 با زبان فارسی برای گروه سنی الف و ب (3 تا 9 سال) توسط انتشارات کانون به چاپ رسیده است و اکنون به زبان انگلیسی نیز برگردانده شده است.

بر اساس این خبر، داستان این کتاب که مناسب گروه سنی 8 تا 12 سال است، قصه شیری کوچک است که در قفس باغ وحش به دنیا آمده است. او هر روز در قفس قدم می‌زند و با ده قدم به دیوار فلزی قفس برخورد می‌کند.

یک روز اتفاق جالبی افتاد. نگهبان قفس یادش رفت در قفس را ببندد و شیرکوچولو از قفس بیرون رفت. اما او عادت داشت فقط ده قدم مستقیم برود. اگر او قدم یازدهم را برمی‌داشت می‌توانست آزادی خود را به دست آورد و همه جهان را ببیند، و...

کتاب «قدم یازدهم» در 28 صفحه رنگی، شمارگان 2هزار نسخه با قیمت 3هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است «سفر به سوی خدا» (از مجموعۀ نگران پروانه‌ها)، «یکی بود»، «خدا پاسخ داد» و... از آثار دیگر این نویسنده است که توسط انتشارات کانون منتشر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز