کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب شنبه رونمایی می‌شود

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۷:۵۰
کد خبر: ۷۵۱۳۹
کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب شنبه رونمایی می‌شود
کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» حاوی بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص فتنه سال 88، شنبه هفته آینده توسط مرکز اسناد رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، کتاب «نقشه‌ی نقش بر آب» که مروری بر بیانات آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای درباره‌ فتنه‌ سال 88 است، که به تازگی توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای منتشر شده، شنبه 19 شهریورماه توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی در فرهنگسرای ملل رونمایی می‌شود.

در مراسم رونمایی این کتاب، میزگردی با حضور محمدحسین صفار هرندی، موسی حقانی و مهدی محمدی با هدف بررسی تاثیر اظهارات مقام معظم رهبری در مواجهه با فتنه 88، ساعت 17:30 روز شنبه 19 شهریور در فرهنگسرای ملل واقع در خیابان قیطریه برگزار می‌شود.

در این کتاب دیدگاه‌های معظم‌له با موضوع فتنه‌ی سال 88 در 5 محور، که در طول بیش از 2 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و با مقدمه‌ای از دکترمحمدحسین صفارهرندی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«دهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، «مواضع رهبری پس از انتخابات تا نماز جمعه 29 خرداد»، «حوادث پس از انتخابات»، «کسب بصیرت» و «جنگ نرم»، پنج فصل این کتاب 250 صفحه‌ای را تشکیل می‌دهند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز