رییس حوزه هنری:

هنرمندان حوزه پیشگامان حمایت از بیداری اسلامی بوده‌اند

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۰:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۹۳
هنرمندان حوزه پیشگامان حمایت از بیداری اسلامی بوده‌اند
محسن مومنی شریف، هنر را ابزاری برای رسیدن به آرمان های اسلامی دانست و تاكید كرد: هنرمندان حوزه پیشگامان حمایت از بیداری اسلامی بوده‌اند.
به گزارش سرویس ادبیات برنا، محسن مومنی شریف درباره تاثیر هنر در تبیین مفاهیمی مانند بیداری اسلامی تصریح كرد: هنر برای تبیین آرمان ها پدید آمده است و شعار بیداری اسلامی نیز رسیدن به آرمان های اسلامی ست و از این جهت هنر ابزار كاملا مناسبی برای بازگویی شعارهای بیداری اسلامی و برانگیختن مردم و رسیدن به آرمان ها به شمار می آید.

مومنی با اشاره به برنامه های عصر سوره ویژه بیداری اسلامی اظهار كرد: تمام هنرمندان حوزه هنری در رشته های گوناگون مانند ادبیات، موسیقی، هنرهای نمایشی، فیلم و هنرهای تجسمی و هنرهای دیگر كوشیده اند همراهی خود با جنبش بیداری اسلامی را به نمایش بگذارند.

رییس حوزه هنری ادامه داد: هنرمندان حوزه هنری از آغاز تاسیس این سازمان، پیشگامان پرداختن به بیداری اسلامی و مضامین انقلاب اسلامی بوده اند .ما در این راه حتی شهید و جانباز نیز داده ایم.

وی افزود: پس از خیزش مردم مسلمان در كشورهایی چون مصر و بحرین و لیبی و تونس، وقتی هنرمندان رسیدن به آرزویشان را نزدیك دیده اند، طبیعی ست كه سر شوق آمده و با این موضوع همراهی كرده‌اند.

برنامه های عصر سوره ویژه بیداری اسلامی در روزهای یكشنبه27 تا چهارشنبه30 در حوزه هنری برگزار می شود.

نظر شما