اهدا ۲۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی استان خوزستان

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۸۱۹۹
اهدا ۲۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی استان خوزستان
بهمن دری معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه کتاب خوزستان و در بازدید از کتابخانه مرکزی این استان با اهدای 20هزار جلد کتاب به این کتابخانه موافقت کرد.
به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، اهدای 20 هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی استان خوزستان به منظور تامین کتاب برای این کتابخانه و علاوه بر سهمیه استان بوده و با موافقت معاون امور فرهنگی صورت گرفته است.

بهمن دری همچنین در آیین گشایش دو  نمایشگاه عکس عاشورا و خوشنویسی"خط سرخ شهادت" که در این استان برگزاری می شود شرکت و سخنرانی کرد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد برپایی نمایشگاه عکس عاشورا و خط سرخ شهادت را ترویج و اعتلای فرهنگ و هنر دینی  دانست و افزود: شناسایی و معرفی هنرمندان توانا، پرداختن به هنرهای نمادین، آیین‌ها و نمایش‌های مذهبی، توجه به تجربه‌های تصویری هنرمندان جوان، زمینه بسیار مناسبی برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجارب هنری را فراهم می‌آورد.

دری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها تجلی عزم و اراده انسان‌ها است که می‌تواند سنگ بنای خوبی برای برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های با شکوه‌تری در سطح استان و کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز