ضرغامی در همایش «اخلاق رسانه» گفت:

رسانه ملی باید در انتخابات بی‌طرف باشد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۹۹۸
رسانه ملی باید در انتخابات بی‌طرف باشد
رئیس سازمان صدا و سیما در سی‌امین نشست افق رسانه با موضوع «اخلاق رسانه» که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد. به بی‌طرفی رسانه در انتخاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست رئیس رسانه ملی با تشریح وظایف گروه‌ها و برنامه‌سازان گفت: نظارت مستمر بر جامعه، نقد رفتار و عملكردهای نادرست از جمله وظایف اصلی سازمان صدا و سیما است كه باید به صورت سازنده، امیدآفرین و به دور از سیاه‌نمایی و تخریب صورت گیرد.

ضرغامی، در این همایش ضمن آسیب‌شناسی رفتارهای سیاسی به ویژه در فضای انتخاباتی در جامعه گفت:‌ رسانه ملی باید پرچم‌دار اخلاق سیاسی در برنامه‌های انتخاباتی باشد و ضمن رعایت اصول بی‌طرفی و ایجاد فرصت مساوی برای همه نامزدها؛ از شخصیت، آبرو و حریم خصوصی افراد به طور جدی مراقبت كند. 

همچنین رئیس سازمان صدا و سیما در بخش اخلاق اجتماعی با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفظ طبیعت زیبای كشور گفت: این موضوع در اولویت برنامه‌‌سازی سال 92 قرار خواهد گرفت تا با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی و پاسخگو كردن مسئولان، نتایج ملموس آن را در انتهای سال شاهد باشیم.





نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز