مدیر روابط عمومی معاونت سیما منصوب شد

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۳۶۲
مدیر روابط عمومی معاونت سیما منصوب شد
«فهیمه كوه‌خضری»با حكم مدیر كل روابط عمومی صداوسیما به سمت مدیر روابط عمومی معاونت سیما منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در حكم سیدتقی سهرابی خطاب به مدیر جدید روابط عمومی معاونت سیما آمده است «برقراری ارتباط و تعاول موثر با همكاران بر اساس اهداف سازمان ، استفاده از ابزارهای جدید و شیوه های علمی ارتباطی در همه فعالیت های تعریف شده برای دست یابی به وجوه متنوع افكار عمومی و اطلاع رسانی به موقع و مفید از عملكرد حوزه مربوطه به مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی مبنای عملكرد و رویكرد اصلی شما در این ماموریت است ». 
مراسم تودیع مدیر سابق این روابط عمومی نیز امروز با حضور مدیران شبكه ها و تعدادی از مدیران ستادی معاونت سیما برگزار شد.

دكتر دارابی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه روابط عمومی در حوزه پیام به ویژه در معاونت سیما از مدیران شبكه ها خواست تعاولات خود را با اداره كل روابط عمومی رسانه ملی و روابط عمومی معاونت سیما بیش از پیش گسترش دهند.
 
معاون رئیس سازمان در امور سیما اقدامات روابط عمومی سازمان در انجام وظایف محوله رو به رشد توصیف كرد.

 وی روابط عمومی سیما را در دوران تصدی دكتر نعمتی موفق ارزیابی كرد و افزود: در این دوران شاهد رویكردی علمی در مجموعه فعالیت های رسانه بودیم.
 
مدیركل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این مراسم پس از معارفه فهیمه كوه خضری به سمت مدیر جدید روابط عمومی معاونت سیما از همراهی خوب مدیران شبكه های سیما با اداره كل روابط عمومی سازمان قدردانی كرد.
 
سهرابی وظایف و كاركرد روابط عمومی در سازمان صدا و سیما را به لحاظ شكلی متفاوت از حوزه های همتراز در سایر دستگاه ها ارزیابی كرد و افزود: تلاش ما معطوف به نزدیكی هرچه بیشتر روابط عمومی به حوزه پیام در رسانه است.

وی گفت: روابط عمومی رسانه ملی تمام ظرفیت خود را برای ارائه چهره ای قدرتمند از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهان رسانه ای به كار گرفته است.
در این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات دكتر نعمتی در دوره تصدی پست مدیریت روابط عمومی سیما قدردانی شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز