نگاهی به«دستاوردهای صنعت در ایران»در شبكه سحر

۱۳۹۲/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۱۴۱
نگاهی به«دستاوردهای صنعت در ایران»در شبكه سحر
برنامه این هفته ˝ایران در یک نگاه˝ شبکه سحر به بررسی ˝دستاوردهای صنعت در ایران˝ اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده «ایران در یک نگاه» با اعلام این خبر گفت: در این برنامه دستاوردها و نوآوری های صنعت در حوزه های مختلف در کشور با حضور ابوالقاسم جراره عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و آرمان خالقی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی در مورد آیتم گزارشی این برنامه اظهار کرد: در این بخش با دو نفر از تولیدکنندگان چکش های صنعتی و دستگاه جوش برش به گفت و گو نشسته و به بحث پیرامون مسائل و چالش های تولید، درخواست های تولیدکنندگان از مسئولان، موانع پیش روی تولید در ایران و ... پرداخته ایم.

«مروری بر مهم ترین رویدادهای » آیتم دیگر برنامه «ایران در یک نگاه» است که امروز دوشنبه 29 مهر ماه ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه روی آنتن سیمای اردو می رود.

علی عباس رضوی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و قمر عباس مترجم همزمان آن است. از دیگر عوامل تهیه «ایران در یک نگاه» سید حسن زیدی (گزارشگر)، مهسا عربی و مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) را می توان نام برد.

نظر شما