پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با برنا:

استقبال از سریال «پژمان» من را شوکه کرد/ فکر نمی‌کردم به خاطر بازیگری در «نود» حضور پیدا کنم

۱۳۹۲/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۴۶۵۰۱
استقبال از سریال «پژمان» من را شوکه کرد/ فکر نمی‌کردم به خاطر بازیگری در «نود» حضور پیدا کنم
قبل از شروع سریال«پژمان»این کار منتظر برخورد و انتقادهای بسیار تندتری بودم اما خوشبختانه استقبال مخاطبان و اکثر فوتبالیست‌ها باعث شد که خیالم راحت شود.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا بازی در سریال «پژمان» را یک اتفاق تاثیرگذار در زندگی‌اش دانست و گفت: در طول این سال‌ها همواره با وجود فرصتی که برای بازیگری داشتم اما هیچ‌گاه تمایلی برای حضور در این فضا نداشتم چون دوست داشتم همواره مردم من را به عنوان یک فوتبالیست بشناسند.
وی ادامه داد: همواره مشکلاتی که فوتبالیست‌های بازنشسته با آن مواجه بودند دغدغه من محسوب می‌شد اما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم این موضوع تا این حد با استقبال مخاطبان روبه رو شود.
او اضافه کرد: از این‌که در یک کار صدرصد حرفه‌ای اولین تجربه بازیگری‌ام را پشت سر گذاشتم بسیار خوشحالم. راستش را بخواهید قبل از شروع این کار منتظر برخورد و انتقادهای بسیار تند تری بودم اما خوشبختانه استقبال مخاطبان و اکثر فوتبالیست‌ها باعث شد که خیالم راحت شود. در هر حال استقبال از برنامه نود من را شوکه کرد.

جمشیدی تصریح کرد: حضور من در برنامه نود بعد از سال‌ها برای من بسیار جالب بود هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم به خاطر بازی در یک سریال تلویزیونی در این برنامه حضور پیدا کنم چرا که پیشتر وقتی فوتبالیست بودم این امکان برای من فراهم نبود در هر حال دوستی من عادل باعث شد این برنامه به نظر بسیاری جذاب شود . من و فردوسی پور دوستی صمیمانه‌ای با یکدیگر داریم و این موضوع باعث شد که در آن برنامه حسابی با هم شوخی کنیم.
بازیکن سابق تیم پرسولیس در پایان خاطر نشان کرد: به دلیل اشراف برادران قاسمخانی به فضای فوتبال ما توانستیم بسیاری از موضوعاتی که در این حرفه وجود دارد را با زبان طنز به تصویر بکشیم که در نهایت همین موضوع هم باعث شد مخاطبان با ان ارتباط بیشتری برقرار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز