در پی پرداخت نکردن هزینه های ساخت سریال «ما فرشته نیستیم»

مجید اوجی: امیدوارم شب عیدی شرمنده بازیگران نشویم

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۹۶۵۰
مجید اوجی: امیدوارم شب عیدی شرمنده بازیگران نشویم
مجید اوجی:«فکر می کردند که می توانند هزینه این پروژه ها را بدهند اما نتوانستند. در نهایت ما تلاش می کنیم سختی ها را با هم تحمل کنیم.»

«ما فرشته نیستیم» که این روزها مراحل تصویربرداری خود را در لوکیشنی واقع در فرحزاد می‌گذراند، تا 20 روز دیگر به اتمام می‌رسد.
مجید اوجی که تهیه کنندگی سریال نوروزی شبکه تهران اعلام کرد:«سریال «ما فرشته نیستیم قبل از ایام نوروز به پایان می رسد. تا الان 65 درصد از پروژه جلو رفته است ولی تا الان حتی یک ریال هم از سازمان صدا و سیما نگرفته ایم.»
اوجی تاکید کرد که از طرف این شبکه به وی پیشنهاد ساخت سریال نوروزی داده شد البته کسی او را وادار به ساخت سریال نکرده بود. وی افزود:«فکر می کردند که می توانند هزینه این پروژه ها را بدهند اما نتوانستند. در نهایت ما تلاش می کنیم سختی ها را با هم تحمل کنیم.»
این تهیه کننده در مورد چینش بازیگران گفت:«یکی از چیزهایی که در کارهایم اعتماد دارم حضور بازیگر است. در این راستا برایم بسیار مهم است در تمام آثاری که تاکنون ساخته‌ام سعی کنم از همه بازیگران استفاده کنم. در این راستا سعی کرده‌ام از بهترین بازیگران استفاده کنم. هرچند هر کدام از این بازیگران به عنوان یک بازیگر در رُل اصلی هستند. بازیگران این سریال با نظر محمدرضا شریفی‌نیا و فلورا سام و من و تعاملی که داشتیم انتخاب شدند و باید بگویم این دوستان هم لطف کردند که به این سریال آمدند. امیدوارم شب عیدی شرمنده‌شان نشویم.»
گفتنی است در این سریال گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی، برزو ارجمند، نادر سلیمانی و داریوش موفق به ایفای نقش خواهند پرداخت.
کارگردانی این سریال را نیز فلورا سام برعهده دارد.

نظر شما