با حضور شاه‌آبادی، پاكدل، میرباقری، عر‌ب‌نیا و...

نمایشگاه عكس "مختارنامه" افتتاح شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۷۰۴
نمایشگاه عكس مختارنامه افتتاح شد
آیین افتتاح نمایشگاه عكس "مختارنامه" با حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیرفرهنگ و جمعی از هنرمندان و دست‌اندركاران این مجموعه تاریخی در تالار وحدت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار تلویزیون برنا، نمایشگاه عكس مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" با حضور حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود پاكدل عكاس "مختارنامه"، فریبرز عرب‌نیا بازیگر نقش مختار،كارگردان، تهیه‌كننده و جمعی از بازیگران و عوامل این اثر شب گذشته در تالار وحدت افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل 72 تابلو عکس از عکس‌های مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" است که این تعداد عکس با مشاوره سیف‌الله  صمدیان از میان 70000 عکس که طی 9 سال تولید مجموعه گرفته شده، انتخاب و در نمایشگاه به نمایش درآمده است.

عکاس مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" مسعود پاکدل است که نزدیک به دو دهه عکاسی از تئاتر، سینما و مجموعه‌های تلویزیونی را در کارنامه دارد و درحال حاضر رییس انجمن عکاسان خانه تئاتر است.

داود میرباقری، محمود فلاح، فریبرز عرب‌نیا، رضا كیانیان، عبدالله اسكندری، سیف‌الله صمدیان، حسین پاكدل، سیدجواد هاشمی، بهنوش طباطبایی، امیر توسلی، مهدی پاكدل، شهرام حقیقت‌دوست، شهرام عبدلی، امیررضا دلاوری، الهام پاوه‌ن‍ژاد، امیر دژاكام، حسین مهری و حدیث میرامینی از جمله هنرمندانی بودند كه در این مراسم حضور داشتند.
نظر شما