مهدویان در گفت‌وگو با برنا خبر داد

ادامه ساخت مستند شهید باقری در شهرک دفاع مقدس

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۷۷۱
ادامه ساخت مستند شهید باقری در شهرک دفاع مقدس
کارگردان درام مستند شهید باقری از ادامه ساخت آن در شهرک دفاع مقدس خبر داد.
"حسین مهدویان" کارگردان مستند شهید باقری درباره روند تولید این درام مستند به خبرنگار تلویزیون برنا گفت: به تازگی تصویربرداری بخش‌هایی از کار در مناطق جنوبی ایران و شهر اهواز به پایان رسیده و گفت‌وگوهای بخش مستند نیز در حال اتمام است.

وی افزود: با توجه به پشتوانه تحقیقاتی محکم این مجموعه و بهره‌گیری از ستاد احیا تفکر شهید حسن باقری این مصاحبه‌ها می‌توانند در آینده به عنوان منابع تحقیقاتی مورد استفاده قرار گیرند، چرا که بسیاری از این خاطره‌ها دست اول هستند.

مهدویان با بیان این مطلب که عوامل به زودی برای بازسازی فضای زندگی این شهید به شهرک دفاع مقدس می‌روند، افزود: برنامه‌ریزی ما برای اتمام این مجموعه اسفند ماه بود اما با بروز پاره‌ای تغییرات بخش مستند بیشتر به طول انجامید.

این مجموعه که از اولین آثار درام مستند در ایران به حساب می‌آید، در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای با پشتوانه تحقیقاتی گسترده ساخته می‌شود و طبق پیش بینی‌ها تا انتهای بهار سال آینده به روی آنتن خواهد رفت.

دیگر عوامل این درام مستند که برای گروه حماسه و دفاع شبکه اول تهیه می‌شود عبارت‌اند از تصویربردار: هادی بهروز، مجری طرح: امیر بنان، تهیه‌کننده: موسسه فردایی دیگر.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز