بازیگر نقش "هانی‌ابن‌عروه" در گفت‌وگو با برنا

تأثیر آثار مذهبی بر مخاطبان غیر قابل انکار است

۱۳۸۹/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۷:۰۰
کد خبر: ۳۲۶۷
تأثیر آثار مذهبی بر مخاطبان غیر قابل انکار است
فرخ نعمتی گفت: ارتباط آثار مذهبی با مردم بر اساس آشنایی نسبی آنها از شخصیت‌های تاریخی مذهبی و باوری که از این کارکترها در ذهنشان وجود دارد، شکل می‌گیرد، از این رو تأثیر این قبیل آثار بر مخاطبان غیرقابل انکار است.

فرخ نعمتی در این‌باره به خبرنگار تلویزیون برنا گفت: تاثیر آثار مذهبی بر مخاطبان ناگزیر و غیر قابل انکار است و زمانی‌که بازیگر ایفای نقش مذهبی و تاریخی را که در باور مردم وجود دارد، قبول می‌کند، عهده‌دار وظیفه‌ای سنگین می‌شود در چنین شرایطی که مردم از آن شخصیت پیش زمینه ذهنی دارند مهمترین وظیفه بازیگر ارائه بازی قابل قبول، تقویت باور مخاطب و کمک به افزایش آگاهی آنها از شخصیت‌های تاریخی است.


وی درباره ایفای نقش هانی‌ابن‌عروه در مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" گفت: هانی‌ابن‌عروه شخصیتی تاریخی مذهبی و از صحابه حضرت رسول(ص) بوده است. این نقش در فیلمنامه بسیار کوتاه نوشته شده بود و من مدت کوتاهی را در لوکیشن‌های مختلف این مجموعه در خدمت گروه و آقای میرباقری بودم اما همین چند سکانس که هر چند ماه یک بار گرفته می‌شد، سبب همکاری 20 ماهه من با مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" شد.

بازیگر نقش امام رضا(ع) در مجموعه تلویزیونی "ولایت عشق" در پایان گفت: همکاری با استاد میرباقری بسیار لذت بخش بود و به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه بسیار خوشحالم که باز هم فرصتی دست داد تا در خدمت مجموعه‌ای تاریخی-مذهبی باشم و امیدوارم حاصل زحمات گروه تولید این پروژه مورد توجه مردم قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز