پخش ویژه برنامه ˝عمق آب˝در میلاد امام محمد باقر(ع)

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۹:۵۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۷
پخش ویژه برنامه ˝عمق آب˝در میلاد امام محمد باقر(ع)
ویژه برنامه ˝عمق آب˝ با محوریت علم و تولید علم به مناسبت میلاد امام محمدباقر(ع) از شبكه آموزش روی آنتن می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، ویژه برنامه "عمق آب" به مناسبت میلاد امام محمدباقر (ع) به كارگردانی و تهیه كنندگی محمود كریمی از شبكه آموزش روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه "عمق آب" به موضوعات مختلف علم و تولید علم می‌پردازد و با رویكرد جدید برای اولین بار به آینده تكنولوژی بشر، تعریف علم، برنامه‌ریزی آموزشی كشور با رویكرد كشف علم، متناسب بودن نظام آموزشی برای تربیت فرزندان، حمایت و سیاستگذاری نقشه جامع علمی كشور می‌پردازد.

همچنین در این ویژه برنامه برای اولین بار راهكار یكی از حلقه‌های مفقوده بین عمل و نظر و فلسفه و جهان بینی حاكم زیر ذره بین می‌رود.

نمایش فیلم‌هایی با نگاه جدید به حوزه‌های درسی و یادگیری و نیز بخش‌هایی از فیلم‌های دانشمندان اسلامی همچون جابربن حیان و ابن سینا و فیلم‌های تصویری از جهان اولی‌ها از آینده بشر از دیگر بخش‌های متنوع این ویژه برنامه است.

"عمق آب" سعی دارد با مرور نقاط عطف بارز دانشمندان اسلامی و ایرانی با علم و دانش امام محمد باقر (ع) بپردازد كه نقش بسزایی در كسب معلومات علمی و ترویج آن در دنیا داشته است.

این برنامه تلویزیونی روز جمعه 17 دی از ساعت 14 تا 21 با حضور میهمانانی چون محمود ابراهیمی محجوب، رضا كلانتری نژاد، اسفندیار معتمدی، بهرام محمدیان، مهندس سید كامران باقری، سیاوش صفاریان پور كه از كارشناسان برنامه هستند پخش می‌شود.

كاظم بایرام بخش محقق، سارا سلیمی نمین مدیر برنامه‌ریزی و محمدرضا نوروزی به عنوان كارشناس و مجری در این ویژه برنامه تلویزیونی حضور دارند.

ویژه برنامه "عمق آب" جمعه 17 دی از ساعت 14 الی 21 به صورت زنده از شبكه آموزش پخش می شود.

نظر شما