«باشگاه سری» شورجه و ۱۲ فیلم آخر هفته در تلویزیون

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۷۳
«باشگاه سری» شورجه و ۱۲ فیلم آخر هفته در تلویزیون
«باشگاه سری» ساخته جمال شورجه و 12 فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود.
به گزارش خبرنگار تلویزیون برنا، 13 فیلم سینمایی و تلویزیونی آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

شبکه اول

فیلم سینمایی «جدامانده» پنجشنبه 19خرداد ماه ساعت 22.
داستان این فیلم درباره نیروهای پلیس است که تلاش می کنندقدرت فزاینده مافیای ایرلندی رادرجنوب بوستن تحت کنترل درآوردند.
مارتین اسکورسیزی درسال 2006 کارگردانی این اثر را با بازی لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسن ، مت دیمن و مارک والبرگ برعهده داشته است .


فیلم سینمایی «باشگاه سری» به کارگردانی جمال شورجه جمعه 20خرداد ماه ساعت 16.
داستان فیلم بابازی جمشیدهاشم پور،جهانبخش سلطانی ،فرهاداصلانی ومحمودپاک نیت ازاین قراراست که فرمانده کشتی تجاری « ایران رشادت » پس از بارگیری در بندر فیلیپین متوجه می شود،عوامل دشمن یک محموله مواد شیمیایی را وارد کشتی کرده اند. آنها قصد دارند طی نقشه ای حساب شده خبرنگاران و دست اندرکاران محیط زیست را در سنگاپوربر روی عرشه کشتی حاضرکنند تا با تبلیغاتی دروغین خبرتولید و نگهداری سلاح های شیمیایی کشتارجمعی توسط ایران را به جهان مخابره کنند.


شـبـکـه دوم
فیلم سینمایی «میمون های فضایی 2» جمعه 20 خرداد ماه ساعت 23.
کامِت شخصیت اصلی این قسمت در ایستگاه فضایی کار می کند و طبق برنامه قرار است همراه با تعدادی دیگر دوباره سفری را آغاز کنند. اما ناگهان متوجه می شود که اسم او از لیست افراد پرواز حذف شده و همین موضوع باعث ناراحتی زیاد و نا امیدی اش می شود، او داخل سفینه شده و اشتباهاً با دستوری که به رایانه می دهد به فضا پرتاب می شود.
فیلم سینمایی «میمون های فضایی 2» به کارگردانی جان اچ ویـلـیـلمـز و تهیه کنندگی جرمی اچ ویلیامز محصول سال 2010 آمریکا است.


فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز وتهیه کنندگی ویتوریوسچی گوری جمعه 20 خرداد ساعت 23:30.
دراین فیلم با بازی رابرت دنیرو و کیت بکینسال می بینیم : فرانک مرد میانسالی است که بعد ازمرگ همسرش با چهار فرزندش که هر کدام درشهردیگری هستند، تنها ازطریق تلفن یا نامه درارتباط است. او تصمیم می گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دورهم جمع کند، ولی هرکدام بهانه ای می آورند تا به آن مهمانی نیایند.
فیلم سینمایی « همه خوب هستند » محصول سال 2009 کشورهای ایتالیا و آمریکا است.


شبکه سوم
بازپخش فیلم سینمایی «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین پا وبابازی ویلیام هولدن ، رابرت رایان ، ارنست بورگناین ، ادموند اوبراین و وارن اوتس پنجشنبه 19خرداد ساعت11:30.


فیلم سینمایی «بازرس مورس» به کارگردانی دنی بوی محصول سال 1990کشورانگلستان ، پنجشنبه 19 خرداد ساعت 17:15.
داستان فیلم ازاین قراراست که : یک تبهکاربه نام لاری دارسون دریک مبارزه به وسیله گروهی کشته می شود. مورس وهمکارانش درمراسم خاکسپاری سعی می کنند،بقیه اعضا راشناسایی کنند.
فیلم سینمایی « بازرس مورس » با بازی بازیگرانی همچون کولین دکستر، جان تو و کویین ویتلی ساخته شده است .


فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» به کارگردانی تانگ شینگ یی و با بازی جکی چان نائوتوتاکنانه کا پنجشنبه 19 خرداد ساعت 23:30.
درخلاصه داستان این فیلم محصول سال 2009 کشورهنگ کنگ آمده: نیک به همراه عده ای ازجوانان چینی بصورت غیرقانونی وارد ژاپن می شود.هدف اصلی اوپیداکردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی ازاقوامش به ژاپن رفته است .


بازپخش فیلم سینمایی «نود دقیقه تا سقوط» به کارگردانی توماس جاک ،محصول سال 2009 کشورآلمان جمعه 20 خرداد ساعت 11:30.



فیلم سینمایی «خوشبختی تصادفی» به کارگردانی زویا اختر جمعه 20 خرداد ماه ساعت 15.
داستان فیلم سینمایی « خوشبختی تصادفی » درباره یک پسر جوان است که برای بازیگر شدن به دهلی آمده وهمسایه دختر بازیگری شده که تقریباً سیاهی لشکر است .


شبکه چهارم

بازپخش فیلم سینمایی «می لای چهار» به کارگردانی پالو برتالو وبابازی آلوین آلسن، جیان لوکا بالداری و بو بالینگرمحصول سال 2011 کشورایتالیا ،پنجشنبه 19 خرداد ساعت 15:30.


فیلم تلویزیونی «قصه داود و قمری» به کارگردانی آیداپناهنده و تهیه کنندگی کیانوش عیاری و با بازی هومن سیدی وحدیث میرامینی ، جمعه 20 خرداد ماه ساعت 20:30.
« قصه داود و قمری» داستان جوانی هنرمندبه نام داووداست که به عنوان صدابردارسینما وتلویزیون مشغول بکاراست ودراین مسیرودرزندگی به لحاظ اقتصادی بامشکلات زیادی روبرواست .


شبکه تهران

بازپخش فیلم تلویزیونی «به همین راحتی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی وتهیه کنندگی ناصرعنصری 30 دقیقه بامدادروزجمعه 20 خرداد.
بیژن امكانیان ،نسرین مقانلو ، كیوان محمود نژاد و فلورا سام درفیلم تلویزیونی « به همین راحتی » بازی کرده اند .


فیلم سینمایی «حشرات جهنمی» به کارگردانی گیلرمودل تورو جمعه 20 خرداد 13:30.
فیلم سینمایی « حشرات جهنمی» داستان حشره شناسی است که برای مقابله بابیماریهای ناشناخته حشره ای که اززنجره وموریانه تولیدشده است ،اقداماتی برای مقابله باآن انجام می دهد.
میراسوروینو ،جرمی نورتام و الکساندر گودوین در فیلم سینمایی « حشرات جهنمی» محصول سال1997 کشورهای آمریکا وآلمان بازی کرده اند.


سیمای استان‌ها

فیلم تلویزیونی «تفنگ دُولول» جمعه 20خرداد ساعت 13:30.
درخلاصه داستان فیلم آمده : بهرام خان استوار بازنشسته ای است که بسیارهم زبانباز است. او در زندگی خود با مشکلات ریز و درشتی رو بروست و سعی دارد به هرطریقی آنها را حل کند .
محمد ناهید وکوروش احمدی درفیلم تلویزیونی « تفنگ دُولول » ازتولیدات صداوسیمای مرکزکردستان به کارگردانی افشین علیزاده بازی کرده اند .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز