سریال ۹۰ قسمتی «تجارت بی دغدغه» ساخته می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۹:۲۷:۴۵
کد خبر: ۶۲۸۲۷
سریال ۹۰ قسمتی «تجارت بی دغدغه» ساخته می‌شود
موسسه فرهنگی و هنری آیلار سریال تجارت بی دغدغه را در 90 قسمت40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کار گردانی مهدی طاهری تولید می‌کند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، موسسه فرهنگی و هنری آیلار فیلم سریال تجارت بی دغدغه را در 90 قسمت40 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی طاهری تولید می‌کند.

مجری طرح این سریال موسسه آیلار فیلم است و در حال حاضر 15 قسمت از سریال به نگارش درآمده و گروه نویسندگان مشغول نگارش مابقی قسمت‌ها هستند كه طبق برنامه ریزی قرار است بعد از آماده شدن 48 قسمت از سریال و بازنویسی نهایی آن تولید سریال شروع شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: گروهی بدنبال یك گنجینه بزرگی هستند كه در زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط فردی در یك خانه قدیمی پنهان شده است پس از تحقیق و کنکاش بسیار مشخص می شود که محل فعلی اختفای گنج تبدیل به یک مجتمع تجاری شده است و...

این سریال هم اکنون وارد مرحله پیش تولیده شده است و تاکنون همکاری عوامل زیر برای ساخت ان قطعی شده است.

تهیه‌کننده و کار گردان: مهدی طاهری، گروه نویسندگان : هادی زرین نجات ، فرهاد صفری ، مژگان مرادی، دسیتار تهیه و مدیر گروه مالی و بازرگانی : مهدی گلچیان
مدیر تولید: بهرام سنجابی، روابط عمومی : علی زادمهر.

براساس این گزارش مهدی طاهری تحصیلكرده رشته عكاسی و فیلمبرداری از دانشكده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دارای فوق لیسانس كارگردانی سینماست و در کارنامه خود ساخت مجموعه های همچون «سواران جنوب» ، «شمارش معکوس» و «خرمشهر سکوی یک» را دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز