ستایش بچه‌هایش را به حشمت فردوس تحویل می‌دهد

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۶:۴۵
کد خبر: ۷۲۶۷۵
ستایش بچه‌هایش را به حشمت فردوس تحویل می‌دهد
نگاه‌های پیرزن حسود نسبت به ستایش و بچه‌هایش به جایی می‌رسد که ستایش تصمیم می‌گیرد از آن‌جا هم برود و بچه‌هایش را به حشمت فردوس تحویل دهد.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا، سی‌وچهارمین قسمت سریال «ستایش» در حالی به روی آنتن رفت که ستایش به همراه پدر و دو فرزندش، به کارخانه‌ای به دور از پایتخت رفت تا در آن‌جا مدتی زندگی و کار کند. «عزیز» و «سبحان» پیرزن و پیرمردی هستند که ستایش و پدرش قرار است جایگزین آن‌ها در این کارخانه شوند؛ ستایش به عنوان آشپز و پدر ستایش به عنوان انباردار.



اما از بدو ورود آن‌ها به خانه عزیز و سبحان، ستایش متوجه نگاه‌های سرد و حسدگونه عزیز نسبت به نازگل و محمد شده و از او روی خوشی نمی‌بیند، حتی شب اول هم خواب بدی می‌بیند که حشمت فردوس به کمک «عزیز»، بچه‌هایش را از دست می‌دهد. این نگاه‌های عزیز نسبت به ستایش و بچه‌هایش به جایی می‌رسد که ستایش تصمیم می‌گیرد از آن‌جا هم برود و بچه‌هایش را به حشمت فردوس تحویل دهد؛ اما ...



در قسمت بعدی می‌بینیم که ستایش تصمیم می‌گیرد بچه‌ها را به حشمت فردوس تحویل دهد و دیگر در این کارخانه نماند که عمه «عزیز» لب به سخن می‌گشاید و ....



داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، زهرا سعیدی، رامین کبریتی، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، شایسته تهرانی، قربان نجفی و شیوا خنیاگر در مجموعه‌ «ستایش» ایفای نقش کرده‌اند.

عوامل «ستایش» عبارتند از تهیه‌کننده: آرمان زرین‌کوب، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، مدیر تصویربرداری: ناصر محمودکلایه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر چهره پردازی: مسعود ولدبیگی، صدابردار: محمد علیزاده، تدوین: ژیلا ایپکچی، عکاس: نادر پیرزاده.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز