معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور

معرفی مدل مدیریتی رهبر فرزانه انقلاب از همکاری‌های مشترک دولت و سیما است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۴۵:۰۰
کد خبر: ۸۱۶۷
معرفی مدل مدیریتی رهبر فرزانه  انقلاب از همکاری‌های مشترک دولت و سیما است
لطف‌اله فروزنده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، با استقبال از طرح‌های سیما برای کمک به پیشبرد طرح تحول نظام اداری کشور، نقد سازنده درباره نقاط قوت و ضعف نظام اداری را امری ضروری دانست.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که به دعوت معاون سیمای رسانه ملی در جلسه شورای مدیران سیما شرکت کرده بود، گفت: رسانه ملی می‌تواند با انعکاس محاسن و معایب طرح‌هایی مانند دورکاری، ارتقای سلامت اداری، تمرکز زدایی، عدالت استخدامی و استقرار دولت الکترونیک به دولت کمک کند و بسترسازی و فرهنگ‌سازی مناسبی دراین زمینه داشته باشد.

فروزنده شایسته سالاری، نخبه‌گرایی و دانش‌گرایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در نصب و ارتقای مدیران را از شاخص‌های تحول نظام اداری کشور دانست و گفت: معرفی مدل مدیریتی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، معرفی ویژگی­‌های مدیر پر کار، مردمی، خستگی ناپذیر و ارزش محور در نظام اسلامی و تبیین مزایا و آثار مثبت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نظام اداری کارآمد از جمله زمینه‌های همکاری مشترک دولت و سیما است.

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این نشست گفت: تمرکز زدایی، تفویض اختیارات به استان‌ها، سفرهای استانی و اهتمام بایسته برای آبادانی شهرها و روستاهای کشور، فراهم ساختن امکان خدمت برای بخش زیادی از نیروهای متعهد نظام درنظام اجرایی را باید از جمله نقاط قوت دولت نهم و دهم برشمرد.

معاون سیما افزود: برنامه‌هایی که از قاب تلویزیون پخش می‌شود باید برای افکار عمومی باورپذیر و موجب افزایش اعتماد عمومی باشد و برای تحقق این مهم باید فرهنگ نقد، گفت‌وگو، مدارا، پرسشگری و فضای آزاد اندیشی نه تنها گسترش، بلکه نهادینه شود که دولت می‌تواند نقش مهمی در تحقق این اهداف داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید سقف تحمل جامعه افزایش یابد و چرخه پرسشگری مردم و پاسخگویی مسئولان نمادی از دولت خدمتگزار و کارآمد را به نمایش بگذارد. همچنین شبکه‌های سیما چون گذشته برای فرهنگ‌سازی برنامه‌ها، سیاست‌ها و اطلاع‌رسانی از عملکردهای دولت در برنامه‌های نمایشی، فیلم و سریال‌، میزگردها و برنامه‌های آموزشی همکاری لازم را خواهند داشت.

دارابی همچنین از خدمات و تلاش‌های ارزنده دولت به ویژه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تقدیر کرد.

حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی صدا و سیما نیز در این نشست از همکاری‌های مشترک رسانه و معاونت توسعه ریاست جمهوری گزارشی ارائه و از تلاش‌های انجام شده تشکر کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز