آلبوم ˝خطبه خوان رستاخیز˝ در كسانی كه ذره‌ای ارادت به ائمه (ع) داشته باشند تاثیر مثبت خواهد داشت

۱۳۹۱/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۸۶۵
آلبوم ˝خطبه خوان رستاخیز˝ در كسانی كه ذره‌ای ارادت به ائمه (ع) داشته باشند تاثیر مثبت خواهد داشت
علیرضا وكیلی منش خواننده تیتراژ پایانی آلبوم خطبه خوان رستاخیز گفت: آلبوم خطبه خوان رستاخیز را به خاطر مضمون مذهبی كار، با افتخار قبول كردم.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، علیرضا وكیلی منش خواننده تیتراژ پایانی آلبوم خطبه خوان رستاخیز: همكاری‌ام با پیروز ارجمند از سنین كودكی شكل گرفته است و وقتی پیشنهاد همكاری در این اثر را به من داد به خاطر مضمون مذهبی كار، با افتخار قبول كردم.

وی ادامه داد: شعر‌های محمد حسین كاظم‌زاده كه برای این آلبوم سروده شده‌اند بسیار خوب هستند و پس از یک‌بار خواندن شعر‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار كردم.

وكیلی منش با تاكید بر این كه خاطرنشان كرد: كسی كه با ائمه (ع) مشكل داشته باشد حتما سعی می‌كند از كار ایراد بگیرد و البته قبول دارم كه نقد به این اثر هم وارد است اما كسانی كه مهر و محبت ائمه (ع) را در دل نداشته باشند با آن مخالفت بی‌دلیل خواهند كرد.

این خواننده ضمن تشكر از حوزه هنری كرمان و دفتر موسیقی حوزه هنری برای تولید این اثر عنوان كرد: در فضایی كه خیلی كم از این گونه آثار تولید می‌شود، حوزه هنری كار بزرگی كرده است و اگر اثری با مضمون مذهبی و ائمه (ع) به من پیشنهاد شود با كمال میل قبول می‌كنم.

گفتنی است؛ آلبوم خطبه خوان رستاخیز با نوازندگی سه گروه برجسته از كشورهای ایران، عراق و تونس در روز چهارشنبه 20 دی‌ماه در كرمان رونمایی می‌شود.

این اثر به آهنگسازی پیروز ارجمند و بهنام صبوحی، باشعری از محمدحسین كاظم‌زاده، اجرای علی‌رضا وكیلی‌منش‌، امیر‌حسین مدرس و محمدرضا ابراهیمی‌اعلم، تعزیه‌خوانی رضا حیدری، با صدابرداری بهنام صبوحی و فیصل هوری و طراحی گرافیک محمدرضا هاشمی‌نژاد به تهیه كنندگی استان كرمان تولید شده است.

گفتنی است؛ علیرضا وكیلی منش اجرای آثاری همچون فیلم سینمایی پسر مریم، سریال قفسی برای پرواز، مستند ایران را بر عهده داشته است و كنسرت‌های بسیاری را در داخل و خارج از كشور اجرا كرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز