حسین فربهی در گفت‌وگو با برنا:

قطعه حماسی من تاریخ مصرف ندارد/ آلبوم جدیدم در راه است

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۸:۲۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۱۷۱
قطعه حماسی من تاریخ مصرف ندارد/ آلبوم جدیدم در راه است
حسین فربهی گفت: هدفم از ساخت این قطعه پخش آن صرفا در ایام انتخابات نبود چون در این صورت اثر دارای تاریخ مصرف شود ولی قطعه من تاریخ مصرف ندارد.

حسین فربهی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا گفت: شرایط کنونی جامعه به گونه‌ای است که تلویزیون تمایل زیادی به پخش قطعات موسیقی حماسی با محوریت ایران دارد به همین خاطر تصمیم گرفتم قطعه‌ای را که از مدت‌ها قبل برای ایران سروده بودم را به صدا و سیما برای پخش ارائه دهم که خوشبختانه استقبال خوبی هم از این قطعه به عمل آمد، چرا که این قطعه در برنامه‌های مختلفی نظیر «صبح به خیر ایران» پخش شد.

او ادامه داد: این روزها به دلیل تب انتخابات بسیاری از خوانندگان تمایل دارند تا کارهای حماسی، ملی را بخوانند و خب این موضوع باعث می‌شود که رقابت میان خوانندگان تا حد زیادی افزایش پیدا کند و آن‌ها دست به ساخت آثاری با کیفیت بزنند.

این خواننده موسیقی پاپ اضافه کرد: هر چند که هدفم از ساخت این قطعه پخش آن صرفا در ایام انتخابات نبود چون این نگاه باعث می‌شود که اثر جنبه دارای تاریخ مصرف شود و بعد از مدتی دیگر کسی تمایلی به گوش دادن آن نداشته باشد ولی خوشحالم که در این ایام کارم با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد.

وی در پایان بیان داشت: این روزها در حال جمع‌آوری آلبوم جدیدم هستم این آلبوم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکردم دوازده تراک دارد و در آن با فرید احمدی همکاری کردم شکی ندارم که همکاری با او اتفاق‌های خوبی را در آلبوم ما رقم خواهد زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز