۱۹ بهمن

گروه فاخته در اسپانیا به صحنه می‌رود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۴۸
گروه فاخته در اسپانیا به صحنه می‌رود
گروه موسیقی فاخته به سرپرستی رضا موسوی زاده و خوانندگی فردین طاهری 19 بهمن در اسپانیا به صحنه می رود.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، رضا موسوی زاده سرپرست گروه فاخته و نوازنده تار در باره این اجر گفت : این اجرا 19 بهمن ماه به دعوت موسسه فرهنگی - هنری پرسپولیس در شهر مادرید برگزار می‌شود و مخاطبان آن ایرانیان مقیم اسپانیا و شهروندان این كشور محسوب می‌شوند.

این نوازنده تار درباره جزییات این كنسرت گفت: قطعاتی كه قرار است در این برنامه اجرا كنیم از روح اله خالقی،مهرتاش ،شیدا است كه هم با تنظیم های خود ارائه خواهد شد. همچنین در این كنسرت قطعاتی از ساخته های خود توسط گروه اجرا می شود.

این نوازنده تار با اشاره به اینكه این كنسرت در دو بخش اجرا می‌شود ،خاطرنشان كرد: در بخش نخست قطعات نقش خیال در مایه ابوعطا با شعر بیژن ترقی، تصنیف یعنی چه؟ و دام دل اثر استاد مهرتاش،چهارمضراب دشتی اثر استاد بیگچه‌خانی، بهاریه در مایه دشتی با تصنیف: استاد مهرتاش و مقدمه و رنگ از خودم و آهنگ قدیمی مرغ دل در دستگاه شور اجرا می شود.

این هنرمند ادامه داد :همچنین در بخش دوم آهنگ قدیمی نوای چوپان در مایه اصفهان، یک روز به آهنگ منسوب به شیدا با شعر سعدی، گل من بستان اثر روح الله خالقی، نوای هند، رایت گل، شب یلدا در مایه اصفهان اثر شیدا و عشق‌ نواز اجرا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز