دومین همایش گروه‌نوازی دانشجویان برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۹۵
دومین همایش گروه‌نوازی دانشجویان برگزار می‌شود
پایان بهمن‌ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دومین همایش گروه‌نوازی دانشجویان سراسر کشور است که اردیبهشت و خرداد سال آینده در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، این جشنواره در زمینه موسیقی سنتی ایرانی و با موضوع گروه‌نوازی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، حمایت مادی و معنوی از گروه‌های موسیقی دانشجویی و معرفی استعدادهای جوان دانشجو به جامعه موسیقی کشور است.

فراخوان ارسال آثار از ابتدای دی ماه سال جاری به تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور ارسال شده است و علاقه‌مندان تا آخر بهمن‌ماه 1389فرصت دارند که نمونه‌آثار خود را به صورت تصویری به دبیرخانه‌ همایش ارسال کنند.

دومین همایش گروه‌نوازی دانشجویان کشوردر قالب برنامه افتتاحیه، اجراهای گروه‌های برگزیده دانشجویی، کارگاه‌های پژوهشی در رابطه با مبحث گروه‌نوازی در موسیقی سنتی و برنامه اختتامیه به مدت پنج شب درتالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نخستین همایش گروه‌نوازی دانشجویان کشور در سال 1386 توسط کانون موسیقی دانشگاه امیرکبیر و با همکاری و حمایت مجامع کانون‌های فرهنگی- هنری کشور، مرکز موسیقی حوزه هنری، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی درتالاراندیشه حوزه هنری برگزار شد.

دوره دوم این همایش با حمایت مرکز موسیقی حوزه هنری برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز