بانگ «عشاق» به روی صحنه می رود

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۵:۱۷
کد خبر: ۲۶۴۸۲۵
بانگ «عشاق» به روی صحنه می رود
گروه «عشاق» به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین الله رشیدی و محمد رضا دلشادی 6 اسفند ماه چهارشنبه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه «عشاق» بنا دارد کنسرت پیش روی خود را در دوبخش برای مخاطبین اجرا کند که بخش اول با نمایش کلیپی با نام دریا شروع و درادامه با اجرای قطعات تمنا ، مهرویان ، آخرین قربانی ،فراموشی، یاد تو و کوی رضا خاتمه می یابد . بخش دوم نیز شامل قطعاتی به نام های وطن، جان جهان، جدایی، نغمه شادی و افسانه می باشد .

امین الله رشیدی خواننده شهیر موسیقی کلاسیک ایرانی زادهٔ چهارم اردیبهشت ۱۳۰۴ در شهر راوند کاشان است. آهنگ‌سازی و خوانندگی رشیدی در رادیو تهران از سال ۱۳۲۷ خورشیدی آغاز و تا پایان سال ۱۳۴۴ به طور پیوسته ادامه داشته و در این مدت بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است.

شیوه رشیدی در خوانندگی و آهنگ‌سازی، مرز میان سنت و نوگرایی می‌باشد؛ به قول خودش حد وسط را انتخاب کرده است. او می گوید: اگر این میانه‌روی و اعتدال در تمام امور دنیا جاری بود چهره جهان و زندگی خیلی زیباتر و مطبوع‌تر از آن چه تا کنون هست می‌بود.

جمشید دلشادی نیز موسیقی را از سال 1374 با نواختن ساز نی و سپس تار شروع کرد و در ادامه آواز را نزد هادی شهبازی فراگرفت . وی دوره صدا سازی را نزد محسن رضایی تکمیل نمود. وی تاکنون تاکنون سه آلبوم به نام های «رویان»، «نغمه شادی» و آسمان گریه منتشر شده است.

نوازندگان كنسرت گروه عشاق عبارتند از :مرتضی خیام زاده :تار ،كامیار محبت:تنبك محمدرضا رجبی: دف و دایره، بهنام خباز نظری محمدرضاجلیلی سارامداح امیرحسین طائی : ویلن، عباس وحیدی فر: عود، مسعود فیروزی نژاد : ویلنسل، رسول آقایی : ویدرام و افسانه رشیدی : همخوان.

گفتنی است کنسرت «عشاق» ششم اسفند ماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز