توسط سوره مهر

کتابی برای رفاقت کودکان با موسیقی منتشر می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۴۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۴۴
کتابی برای رفاقت کودکان با موسیقی منتشر می‌شود
کتاب ˝رفاقت با سازهای ایرانی˝ نوشته فاطمه ملکی همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین اللمللی کتاب از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، فاطمه ملکی نویسنده "رفاقت با سازهای ایرانی" درباره تدوین و تبیین این کتاب گفت: از آنجا که به سازهای ایرانی علاقه‌مندم و با ساز سه‌تار هم قرین هستم و همچنین به‌خاطر تاثیرپذیری کودکان از موسیقی، تصمیم گرفتم مطالعاتی را درباره سازهای ایرانی برای این گروه سنی داشته باشم.

وی ادامه داد: بعد از مطالعه کتاب "از متد ارف تا چارگاه" نوشته مهدی آذرسینا که در حوزه آموزش موسیقی برای کودکان است و برقراری ارتباط با مرکز موسیقی حوزه هنری و انتشارات سوره مهر کار تدوین این کتاب را شروع کردم.

فاطمه ملکی همچنین در تشریح کتاب "رفاقت با سازهای ایرانی" توضیح داد: در این کتاب سعی شده، با زبان کودکانه معرفی بیش از بیست ساز به همراه یک لوح فشرده، شامل صدای سازها ارائه شود.

ملکی که دارای مدرک کارشناسی ارشد انیمیشن سازی هست در ارتباط با جذب کودکان به موسیقی و سازهای ایرانی اظهار داشت که سعی کرده برای علاقه مندی خردسالان در لوح فشرده ایی که ضمیمه کتاب قرار داده است، بازیهای کودکانه وتمرین های موسیقیایی نیز گنجانده شود.

وی در پایان با بیان اینکه رضا مهدوی در ارتباط با تدوین کتاب، مساعدت و کمک زیادی کرد، از الهه طاهریان به خاطر تصویر سازی کتاب و محمود حسینی برای طراحی مناسب آن تشکر کرد.

کتاب "رفاقت با سازهای ایرانی" تولید مرکز موسیقی حوزه هنری در92 صفحه، قطع وزیری کوتاه در تیراژ 2هزارو 500 صفحه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز