با صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد

شبکه موسیقی ایرانیان در راه است

۱۳۹۰/۰۶/۰۵ - ۰۵:۲۳:۳۵
کد خبر: ۷۳۰۲۷
شبکه موسیقی ایرانیان در راه است
با تصویب نهایی مجوز آغاز به کار شبکه موسیقی «ایرانیان» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نظر می رسد کار خواننده های لس آنجلسی کساد شود.
به گزارش خبرنگار موسیقی برنا، با تصویب نهایی مجوز آغاز به کار شبکه موسیقی «ایرانیان» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نظر می رسد تریبون دار شدن خواننده های داخلی باعث کساد شدن روز افزون کار خواننده های آن ور آبی و به خصوص لس آنجلسی شود.

این شبکه که به طور کامل از سوی بخش خصوصی اداره خواهد شد قرار است ویترینی برای ارائه آثار مجاز خواننده های داخلی شود تا هنرمندان داخل کشور بالاخره به آرزوی چندین و چند ساله شان برسند و بتوانند از شبکه ای رسمی و مجاز آثارشان را به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی کنند.

«ایرانیان» با وجود کسب مجوز نهایی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله پیش تولید برنامه هایش قرار دارد و پیش بینی می شود تا سه ماه آینده بصورت رسمی آغاز به کار کند.

پیش از این نیز شبکه هایی در این زمینه وارد گود رقابت شده بودند که با به بیراهه رفتن، از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد غیر مجاز اعلام شدند و امید است این شبکه جدید با رعایت چهارچوب های مورد نظر مسئولان به تریبونی بزرگ برای هنرمندان مستعد داخل کشور تبدیل شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز