شهردار تبریز خبر داد:

پاکسازی شبانه تابلوها و آثار تبلیغاتی انتخابات از سوی شهرداری

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۹:۲۹:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۱۸۷
پاکسازی شبانه تابلوها و آثار تبلیغاتی انتخابات از سوی شهرداری
علیرضا نوین گفت: شهرداری تبریز خدمت شبانه‌روزی به شهروندان و جلوگیری از بروز مشكل در روند خدمات رسانی را وظیفه خود می‌داند و در این راه از هیچ كوششی فروگذار نخواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، شهردار تبریز از جمع‌آوری شبانه و ضربتی تابلوهای تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی از سطح شهر توسط شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه بعد از اتمام رسمی رأی گیری خبر داد.

علیرضا نوین با اعلام این مطلب افزود: با پایان یافتن روند برگزاری انتخابات و آغاز شمارش آرا، معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و مناطق و سازمان های تابعه، در اقدامی هماهنگ کار جمع آوری تابلوها و آثار تبلیغاتی کاندیداهای این دوره از انتخابات از سطح شهر آغاز و اقدام به پاكسازی معابر، خیابان‌ها، میادین و تقاطع‌های شهری کرد و چهره شهر تبریز به حالت اولیه و عادی خود بازگشت.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی كه از شامگاه جمعه تا بامداد شنبه ادامه داشت اكیپ‌های خدماتی و تنظیف معاونت خدمات‌شهری و اجرایی شهرداری و سازمان‌ها و واحدهای تابعه با بسیج كلیه امكانات و نیروهای تحت امر اقدام به جمع‌آوری تابلوها و آثار تبلیغاتی کاندیداها و نیز پاكسازی شهر كردند.

نوین در خاتمه گفت: شهرداری تبریز خدمت شبانه‌روزی به شهروندان و جلوگیری از بروز مشكل در روند خدمات رسانی را وظیفه خود می‌داند و در این راه از هیچ كوششی فروگذار نخواهد كرد.

وی در عین حال با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص جمع آوری آثار تبلیغاتی برخی کاندیداها در زمان قانونی تبلیغات پیش از برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: برخلاف برخی اظهارنظرها و جوسازی ها شهرداری تبریز هیچ گاه رأسا اقدام به جمع آوری آثار تبلیغاتی کاندیداها نکرده و در برخورد با تخلفات انتخاباتی برخی کاندیداهای انتخابات این دوره شوراهای اسلامی شهر از سوی نیروی انتظامی و دیگر نهادهای متولی تنها در تأمین نیروهای مورد نیاز این نهادها همکاری داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز