معاون اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی:

کلاهبردار مأمورنما در تبریز دستگیر شد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۱:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۷۷
کلاهبردار مأمورنما در تبریز دستگیر شد
معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که در قالب مأمور دولتی از مردم اخاذی کرده بود توسط مأموران کلانتری 14 تبریز به‌صورت غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز سرهنگ صمد فرامرزی ضمن اعلام این مطلب خبر افزود: در پی کسب اطلاع از اینکه فردی با استفاده از سواری شخصی و با نصب چراغ گردان و آژیر در مناطق خلوت و کم تردد حاضر شده و با معرفی خود به عنوان مأمور دولتی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودروی مذکور در حوزه استحفاظی کلانتری 14 تبریز مشاهده شده بود مأموران کلانتری فوق با تشکیل اکیپی منسجم به سر اکیپی رییس کلانتری محل تردد خودروی موصوف را شناسایی کردند.

سرهنگ فرامرزی خاطر نشان کرد: مأموران طی یک عملیات غافلگیرانه خودروی مذکور را متوقف و راننده خودرو بنام "یوسف – ح" را جهت بازرسی به محل کلانتری منتقل کردند.

معاون اجتماعی استان در پایان گفت: در بازرسی از خودروی متوقف شده تعداد دو قبضه سلاح کمری شکاری، دو دستگاه بی سیم دستی، یک عدد افشانه دفاع شخصی کوچک ، یک عدد دوربین، یک عدد آژیر قرمز رنگ نصب شده بر روی خودرو و یک عدد شوکر برقی و قبضه چاقوی دستی کشف گردید و متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز