مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

اخلاق‌مداری باید سرلوحه فعالیت رسانه‌ها قرار گیرد

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۷۱
اخلاق‌مداری باید سرلوحه فعالیت رسانه‌ها قرار گیرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اخلاق‌مداری یكی از اصلی‌ترین معیارهای صداقت رسانه‌ای است و باید این اصل سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علی داننده که به مناسبت برگزاری آیین انتخاب رسانه برتر در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: آیین انتخاب رسانه برتر موجب رشد و بالندگی اطلاع رسانی و خبر در بخش فرهنگ و هنر است.

وی اظهار داشت: توسعه خبرهای تولیدی و توسعه ای كه یكی از اهداف اصلی انتخاب رسانه برتر است موجب توسعه فرهنگی و ارتباط با مخاطبان می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: رسانه ها تاثیرگذارترین عوامل در ایجاد تحولات اساسی در هر جامعه بوده و موتور محركه پیشرفت و توسعه كشور هستند.

داننده با اشاره به اینكه رسانه های آذربایجان شرقی از سالم ترین و اخلاق مدارترین رسانه‌های كشور هستند، تاكید كرد: بر همین اساس در آیین انتخاب رسانه برتر فرهنگ و هنر استان در هر گروه اعلام شده رسانه اخلاق نیز انتخاب و معرفی می شوند.

وی اضافه كرد: سایر دستگاه های متولی فرهنگ استان نیز در انتخاب رسانه برتر مشاركت داشته كه از سرجمع اطلاعات ارایه شده دستگاه رسانه های برتر معرفی می شوند.

داننده اظهار داشت: انتخاب ها از گروه های چهارگانه صدا و سیما و خبرگزاری ها به عنوان گروه اول، روزنامه های محلی گروه دوم، هفته نامه ها، دوهفته نامه ها و ماهنامه ها گروه سوم و ویژه نامه های روزنامه های سراسری منتشر شده در استان به عنوان گروه چهارم خواهد بود.

چهارمین آیین انتخاب رسانه برتر فرهنگ و هنر روز سه شنبه هفته جاری نوزدهم بهمن ماه ساعت 10/15 در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

در این آیین همچنین از برگزیدگان مسابقه خبری جماران، مسابقه وصیت نامه خورشید جماران، مسابقه فرهنگی سپهبد صیاد شیرازی و مسابقه كتابخوانی قافله بهشتی نیز تجلیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز