مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان خبر داد:

كمیته های تخصصی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی تشکیل شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۲۱:۲۸:۴۶
کد خبر: ۱۷۳۵۸۲
كمیته های تخصصی ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی تشکیل شد
حق پرست گفت: ده ها نمایشگاه های صنایع دستی در سطح استان برپا شده و به ارائه انواع صنایع دستی و سوغات آذربایجان شرقی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تشكیل هشت كمیته تخصصی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خبر داد.
فرزین حق پرست در دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این استان، گفت: این هشت كمیته به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به گردشگران نوروزی در داخل دبیرخانه تشكیل شده اند.
وی افزود: این هشت كمیته شامل پشتیبانی مالی، آمار، تبلیغات و بازاریابی، نظارت و پاسخگویی به شكایات، امور موزه ها و سایت های تاریخی و فرهنگی، نمایشگاه ها، راهنمایان گردشگری و ارزیابی دستگاه های عضو ستاد می باشند.
حق پرست همچنین با اشاره به آمادگی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در استقبال از گردشگران نوروزی به تشریح اقدامات این اداره كل پرداخت.
وی با اشاره به نظارت های مستمر بر واحدها و تاسیسات گردشگری استان در طول نوروز افزود: دو دوره بازرسی با 1600 مورد نظارت در یك ماهه اخیر انجام گرفته و دور سوم بازرسی ها نیز همزمان با آغاز سفرهای نوروزی انجام می شود. 
وی اضافه شدن دو هتل جدید به ظرفیت اماكن اقامتی استان را دیگر آمادگی استان در آستانه نوروز خواند و گفت: هتل سهند در تبریز و هتل آپارتمان آلتین ارس در جلفا این دو هتل هستند.
حق پرست ادامه داد: ده ها نمایشگاه های صنایع دستی در سطح استان برپا شده و به ارائه انواع صنایع دستی و سوغات آذربایجان شرقی می پردازد.
حق پرست همچنین از بسیج كلیه نهادها و ادارت عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای استقبال از گردشگران نوروزی سال 93 خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز