کارشناس خانواده:

ماهواره بنیان خانواده ها را متزلزل و نابود می کند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۵:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۷۴۸
ماهواره بنیان خانواده ها را متزلزل و نابود می کند
حجت الاسلام حسین دهنوی گفت: جوانان باید با عمل به دستورات الهی قرآن و احکام متعالی اسلام در مورد ازدواج، بنیان های خانواده خود را مستحکم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، استاد حوزه و دانشگاه تبریز گفت: اسلام به لحاظ اهمیت ازدواج توجه ویژه ای به این امر داشته و با توجه به احکام اسلامی، تکمیل دین در گرو ازدواج است.
حجت الاسلام حسین دهنوی در همایش مهندسی خانواده در مراغه افزود: ازدواج مانع از انجام برخی بی عفتی ها، ناهنجاری ها و بی بند و باری ها در جامعه می شود و ارتباطات بر اساس قوانین الهی و اسلامی در بین افراد برقرار می شود.
وی افزود: غربی ها برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد انحطاط در جامعه اسلامی، بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند.
استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر توجه جدی به سبک زندگی اسلامی و الهی، ادامه داد: سبک زندگی اسلامی سبب جلوگیری از بسیاری از مشکلات در خانواده و جامعه می شود.
حجت الاسلام دهنوی با اشاره به رواج فرهنگ ازدواج غربی در جامعه خاطرنشان کرد: ارتباط اینترنتی، پیامکی و چت در جامعه سبب شده که افراد بدون شناخت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در نتیجه آن میزان طلاق در جامعه اسلامی افزایش می یابد.
وی گفت: جوانان باید با عمل به دستورات الهی قرآن و احکام متعالی اسلام در مورد ازدواج، بنیان های خانواده خود را مستحکم کنند.
کارشناس خانواده از ماهواره به عنوان بدترین وسیله ارتباطی در جهان نام برد و ادامه داد: ماهواره ابزار قدرتمند بیگانگان برای تأثیرگذاری بر بنیان خانواده های ما بوده و از این طریق بنیان خانواده ها را متزلزل و نابود می کنند.
دهنوی با بیان اینکه باید خودکنترلی را در خود تقویت کنیم، یادآوری کرد: تقوا موجب کنترل خود از گناهان مختلف می شود و این امر باید در بین افراد جامعه تقویت شود.
این آیین به همت بسیج جامعه زنان مراغه در مسجد انصار این شهرستان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز