نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی:

معضل بیکاری جوانان هشترود با سرمایه گذاری بخش خصوصی حل می شود

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۹۳۵
معضل بیکاری جوانان هشترود با سرمایه گذاری بخش خصوصی حل می شود
شیری علی آباد گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید علاوه بر حرکت بخش های اقتصادی کشور به سمت رونق، زمینه اشتغال افراد جویای کار را نیز فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل بیکاری جوانان هشترودی با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و سرمایه گذاری در منطقه حل می شود.
غلامحسین شیری علی آباد در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 38 شهید کارگر این شهرستان و تجلیل از کارگران نمونه واحدهای تولیدی افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید علاوه بر حرکت بخش های اقتصادی کشور به سمت رونق، زمینه اشتغال افراد جویای کار را نیز فراهم می کند.
وی اظهار کرد: مسوولان این شهرستان باید تمام اهتمام و تلاش خود را برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و رفع تمام موانع و بروکراسی اداری بکار گیرند.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس نهم ادامه داد: صدور مجوزها و فرایند اداری برای سرمایه گذاران باید به سرعت انجام شود تا سرمایه گذاران با احساس امنیت سرمایه در پیچ و خم بروکراسی طولانی اداری دلسرد نشوند.
شیری علی آباد یادآوری کرد: مسوولان شهرک های صنعتی و سرمایه گذاری هشترود آماده همکاری تنگاتنگ با سرمایه گذاران هستند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بویژه شهدای کارگر گفت: شهدا برای همه ما عزت و شرف به ارمغان آوردند و الان وظیفه همه ما گرامیداشت یاد و خاطره آن ها و رسیدگی به خانواده های آن هاست.
در این آیین از کارگران نمونه واحدهای تولیدی هشترود و خانواده های شهدای کارگر این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز