مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

تعداد آلاینده های آذربایجان شرقی ۸۷ واحد است

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۲۲:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۹۶۲۷۴
تعداد آلاینده های آذربایجان شرقی ۸۷ واحد است
قاسمی گفت: حمایت از صنایع همواره مورد تاکید اداره کل حفاظت محیط زیست این استان است و این حمایت ها با توجه به مولفه های زیست محیطی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: حمایت از صنایع همواره مورد تاکید اداره کل حفاظت محیط زیست این استان است و این حمایت ها با توجه به مولفه های زیست محیطی صورت می گیرد.
حمید قاسمی در نشست هم اندیشی با مدیران صنایع این استان، افزود: تعداد واحدهای آلاینده استان 87 واحد است که این تعداد در مقایسه با واحدهای آلاینده دیگر استان های کشور بسیار اندک است.
وی با اشاره به تعامل سازنده و رو به پیشرفت ارتباطات متقابل اداره کل حفاظت محیط زیست و صنایع استان گفت: همه ما برای یک هدف تلاش می کنیم و نظارت ها و سختگیری ها تنها به منظور تعالی فعالیت های اقتصادی استان در کنار ملاحظات زیست محیطی است.
قاسمی گفت: بحث فاضلاب های تولیدی صنایع و خروجی دودکش ها باید به طور جد از سوی صنایع استان مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: وضعیت هوای شهر تبریز در زمستان سال گذشته 58 روز در وضعیت هشدار بود و برای رفع این مشکل باید همه دست به دست هم دهیم.
وی با اشاره به راهکارهای قانونی برای هزینه کردهای صنایع در حوزه محیط زیست خاطر نشان کرد: صنایع می توانند در موضوع یک در هزار این عوارض را در داخل مجموعه خود برای ارتقاع شاخص های زیست محیطی هزینه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز