دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

اعتیاد زنان و اثرات سوء آن، بنیان خانواده ها را ویران می کند

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۴:۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۰۱۱۳۶
اعتیاد زنان و اثرات سوء آن، بنیان خانواده ها را ویران می کند
نصرتی گفت: دشمنان درصدد هستند با سرمایه گذاری های کلان و ارسال مواد افیونی و روانگردان، جوانان ما را بی هویت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مشاور استاندار آذربایجان شرقی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان گفت: دشمنان با ترویج مواد مخدرصنعتی، سعی در بی هویت کردن جوانان این مرز و بوم دارند.
محمدعلی نصرتی افزود: اعتیاد زنان و اثرات سوء آن، بنیان خانواده را ویران و خسارت جانی و مالی و معنوی جبران ناپذیری دارد که علما و گویندگان به ویژه بانوان مبلغ باید در مجالس خود آگاهی بیشتری به خانواده ها و معتادان ارایه دهند.
وی با بیان اینکه اثر مخرب مواد مخدر و روانگردان ها به بدن 20 برابر بیشتر از سایر آسیب هاست، ادامه داد: باید با سوداگران مرگ و قاچاقچیان برخورد قاطع شده و برای بهبود و اصلاح و ترک اعتیاد معتادان قدم های مؤثرتری برداشته شود.
وی با عنوان اینکه آسیب های اجتماعی جوامع بشری را با مواد صنعتی تهدید می کنند، گفت: آمریکا به منظور بی هویت کردن جوانان و تسلط به ممالک جهان سوم بویژه افغانستان و کشورهای آسیایی و خاورمیانه از هیچ کوششی کوتاهی نمی کند.
وی همچنین به منظور آگاهی دادن به خانواده ها و بانوان در جامعه، نقش زنان مبلغ اسلامی را بسیار مفید و موثر دانست و گفت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به جامعه از هیچ کوششی کوتاهی نمی کنند.
نصرتی ادامه داد: دشمنان درصدد هستند با سرمایه گذاری های کلان و ارسال مواد افیونی و روانگردان، جوانان ما را بی هویت کنند.
وی تاکید کرد: بانوان مبلغ می توانند با بازگویی مضرات اعتیاد و مواد صنعتی مخدر، در اصلاح جوانان و جامعه قدم های موثری بردارند و حامی نظام و جامعه باشند.
وی تاکید کرد: لازم است مردم نسبت به خطرات مواد مخدر صنعتی که 100 برابر تریاک است بیش از پیش آگاهی یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز