در آینده نزدیک؛

واردات خودرو با قیمت مناسب برای اقشار کم درآمد اجرائی می شود

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۳۵۵
واردات خودرو با قیمت مناسب برای اقشار کم درآمد اجرائی می شود
عرب باغی گفت: محدودیت تردد خودروهای سواری با پلاک این منطقه در سطح آذربایجان شرقی به زودی برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: محدودیت تردد خودروهای سواری با پلاک این منطقه در سطح آذربایجان شرقی به زودی برطرف می شود.
محسن خادم عرب باغی افزود: خودروها با پلاک این منطقه در محور جلفا - تبریز و بالعکس و در داخل محدوده این سازمان مجوز تردد دارند که با اقدامات به عمل آمده این مشکل برطرف می شود.
وی اضافه کرد: با رایزنی هایی که با تجار و واردکنندگان خودرو به ارس صورت گرفته واردات خودرو با قیمت مناسب که اقشار کم درآمد نیز قدرت خرید آن را داشته باشند نهایی شده و به زودی اجرایی می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس یادآور شد: تصمیم اخیر کاملا همسو با تولید ملی بوده و به هیچ وجه تهدیدی برای صنعت خودرو کشور نیست.
وی ادامه داد: روان سازی واردات خودرو و رفع محدودیت های تردد در جهت حمایت از سرمایه گذاری و رونق منطقه آزاد ارس بوده و استراتژی اقتصادی است.
وی ایجاد تسهیلات برای تجار، بازرگانان و ساکنین ارس را در شتاب گیری رشد و توسعه ارس بسیار حیاتی دانست و آن را از اولویت های سازمان برای نیل به اهداف بیان کرد.
عرب باغی، لزوم همکاری و تعامل تمام سازمان ها را برای هموار سازی مسیر توسعه و بالندگی منطقه آزاد ارس ضروری دانست و استفاده از فرصت ها را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین گفت: در سایه وحدت و همدلی، منطقه آزاد ارس قابلیت رقابت و حتی پیشی گرفتن از سایر رقبا را پیدا کرده و توانسته است جزو مناطق آزاد پیش رو در بسیاری از زمینه ها باشد.
منطقه آزاد ارس با وسعتی در حدود 52 هزار هکتار در سه زون اجرایی از سال 82 با تصویب مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.
هم اکنون بیش از 200 واحد تولید و سرمایه گذاری در امر تولید و صادرات انواع کالا در فاز یک صنعتی این منطقه با قابلیت اشتغالزایی بیش از 4 هزار شغل مستقیم فعالیت می کنند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز