توسط کادر پزشکی بیمارستان بهبود تبریز؛

دست قطع شده کارگر تبریزی با موفقیت پیوند زده شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۵:۳۳
کد خبر: ۲۳۰۳۷۲
دست قطع شده کارگر تبریزی با موفقیت پیوند زده شد
تیم مجرب پزشکی بیمارستان بهبود تبریز به سرپرستی دکتر حسین سلیمان‌لو دست راست یک کارگر 37 ساله را که در یک واحد تولید بلوک‌های سیمانی قطع شده بود پیوند زدند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با حضور در بیمارستان بهبود تبریز، به نمایندگی از استاندار  این استان از دکتر سلیمان‌لو و تیم پزشکی این بیمارستان که هفته گذشته دست قطع شده یک کارگر 37 ساله را با موفقیت پیوند زده بودند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، محمدصادق پورمهدی همچنین ضمن عیادت از این کارگر وظیفه‌شناس، در جریان وضعیت جسمانی و روند درمان و معالجه وی قرار گرفت.

وی پس از استماع گزارش حادثه رخ داده برای این کارگر، ضمن تشکر از تیم معالج او، بر حساسیت و اهمیت وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان درمحیط‌های کارگری تاکید کرد.

پورمهدی گفت: مراکز اورژانس 115 از جمله سازمان‌هایی است که باید در چنین مواردی بدون فوت وقت و با فوریت وارد عمل شده و حادثه‌دیدگان را به مراکز بیمارستانی انتقال دهند.

وی از ماموران انتظامی و پلیس‌راه نیز خواست در مواقع بروز حوادث همکاری بیشتری با نهادهای مسوول و آسیب‌دیدگان به عمل آورند تا از آمار تلفات و حجم خسارت‌های انسانی و مادی کاسته شود.

پورمهدی همچنین مسوولیت سازمان آتش‌نشانی و نهادهای جامعه کارگری ازجمله اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی را در خصوص افزایش ضریب ایمنی و بهبود شرایط محیط‌های کارگری مهم برشمرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان بهبود عیادت کرد.

شایان ذکر است در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان بهبود تبریز، تیم مجرب پزشکی این بیمارستان به سرپرستی دکتر حسین سلیمان‌لو دست راست یک کارگر 37 ساله را که در یک واحد تولید بلوک‌های سیمانی قطع شده بود پیوند زدند.

به گفته پزشک معالج این کارگر، عمل پیوند دست او بیش از 10 ساعت طول کشید و هم‌اکنون حال عمومی بیمار خوب بوده و علایم بهبودی در دست وی مشاهده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز