شهردار منطقه ۷ تبریز:

شهرداری مانع وارد آمدن خسارت به اموال شهروندان می شود

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۸:۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۳۸۶۵۱
شهرداری مانع وارد آمدن خسارت به اموال شهروندان می شود
گنجی گفت: با اجرای چند طرح عمرانی و ترافیکی در سطح شهرداری منطقه 7 تبریز این منطقه در آینده تحول چشمگیری خواهد داشت.

شهردار منطقه 7 تبریز گفت: با اجرای چند طرح عمرانی و ترافیکی در سطح شهرداری منطقه 7 تبریز این منطقه در آینده تحول چشمگیری خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، حسن گنجی در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه 7 تبریز افزود: با اتمام جاده تبریز -سهند و اتصال مترو تبریز به منطقه اندیشه دسترسی این منطقه به تمام نقاط شهر تبریز به صورت مناسبی ممکن خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پروژه مترو و همچنین اتوبان تبریز - سهند پروژه های فرامنطقه ای می باشند، ادامه داد: برای اتمام پروژه های فوق به همکاری، هماهنگی و تلاش راهبردی مدیریت استان نیازمندیم.
گنجی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 7 تبریز به توسعه زیرساخت های شهری نیاز دارد، افزود: تاکید شهردار کلانشهر تبریز در خصوص توسعه متوازن مناطق مختلف شهر تبریز و سیاست های شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر توجه به مناطق کم برخوردار فعالیت های عمرانی روی داده در سطح منطقه باعث توسعه مناطق محروم و کم برخوردار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه رفع مشکل سیلاب هایی که از خارج از شهر وارد شهر می شود بر عهده آب منطقه ای و سازمان آب و فاضلاب می باشد، افزود: در حال حاضر شهرداری با تقبل هزینه های گزاف با ایجاد کانال و هدایت آب های سطحی و سیلاب ها مانع وارد آمدن خسارت ناشی از سیل به اموال شهروندان می شود.
گنجی افزود: با تغییر کاربری دیزل آباد اول دوم به مسکونی شاهد تغییر چهره این قسمت از ورودی تبریز خواهیم بود که این امر در صورت همکاری و همراهی گاراژ داران و تعمیرکاران حاضر در این منطقه شدنی خواهد بود.

نظر شما