در هفت روز اول سال ۱۳۹۰ صورت گرفت

ورود بیش از ۲میلیون گردشگر نوروزی به آذربایجان‌شرقی

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۳۱۱۷۱
ورود بیش از ۲میلیون گردشگر نوروزی به آذربایجان‌شرقی
رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت روز اول سال 90 بیش از 2میلیون نفر از هموطنان یا گردشگران خارجی نوروزی وارد آذربایجان‌شرقی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز تراب محمدی با بیان این مطلب افزود: با توجه به آمار دریافت شده از مبادی ورودی استان، ورود گردشگران داخلی و خارجی به شهرهای مختلف استان، روز به روز افزایش می‌یابد به‌طوریکه روزانه در حدود 400 هزار نفر از مبادی مختلف وارد استان می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این مدت نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی، هتل ها و مهمان پذیر ها، مراکز خدماتی و بین راهی‌های استان نیز افزایش یافته و به تبع آن، تذکرها، اخطار‌ها و تشویق‌های صورت گرفته هم افزایش داشته است.

دبیر کمیته کردشگری آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد:تا روز چهارم فروردین ماه، 3 هزار و 20 بازدید از مراکز اقامت و خدماتی توسط ناظران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در نقاط مختلف استان صورت گرفته است .

محمدی تاکید کرد:گردشگران نوروزی می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد و یا انتقاد خود را از مجموعه‌های خدماتی استان با شماره تلفن 5546040 – 0411 در میان بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز