معاون عمرانی استانداری اعلام کرد

برخورد با مدیرانی که در آذربایجان‌شرقی از سرمایه‌گذاران حمایت نمی‌کنند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۱:۰۰
کد خبر: ۳۸۲
برخورد با مدیرانی که در آذربایجان‌شرقی از سرمایه‌گذاران حمایت نمی‌کنند
معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مدیریت ارشد استان با مدیرانی که از سرمایه‌گذاران حمایت نکرده و با آنها همکاری نمی‌کنند برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز محمد اشرف‌نیا در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان به منظور هماهنگی در خصوص رفع موانع سرمایه‌گذاری در زمینه آب، برق، گاز و زمین ضمن بیان این مطلب افزود: با هرگونه مانع تراشی در راستای اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در استان مقابله می كنیم.

وی تصریح کرد: سیاست دولت و نظام، توسعه و تقویت بخش خصوصی و حمایت از تولید است و همه باید در این زمینه همت كنند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: مدیران استان باید از قوانین و مقررات جاری در راستای حمایت از سرمایه ‌گذاری با دید مثبت استفاده كنند.

وی با بیان اینكه نیاز اولیه تمام سرمایه‌گذاران تهیه زمین مناسب برای سرمایه‌گذاری است، گفت: وظیفه شركت شهرك های صنعتی استان است زمین مورد نیاز سرمایه‌گذارانی که مقدار زمین مورد نیاز آنها کم است را تأمین کند.

اشرف‌نیا اضافه كرد: اگر زمین مورد نیاز متقاضی بیش از 100 هكتار باشد وظیفه سازمان جهاد كشاورزی و منابع طبیعی است كه زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران را تأمین کند.

وی ادامه داد: شركت شهرك های صنعتی استان به منظور توسعه شهرك های صنعتی باید در اسرع وقت با هماهنگی جهاد كشاورزی و یا از طریق خرید زمین از اشخاص، اقدام به توسعه شهرك های صنعتی در مكان‌های مناسب استان کند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اگر سرمایه‌گذار برای تقاضای زمین به شركت شهرك های صنعتی مراجعه کند و شركت قادر به تأمین زمین مورد نیاز سرمایه‌گذار نباشد باید موضوع را سریعاً به ستاد سرمایه‌گذاری اعلام نماید تا موضوع از طریق ستاد پیگیری شود.

اشرف نیا افزود: شركت های برق، آب و گاز استان نیز باید نیازهای زیرساختی شهرك های صنعتی استان را تأمین کنند تا هیچگونه مشكل زیرساختی در این شهرك ها وجود نداشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز