قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در تبریز:

غفلت در آموزش خانواده ها جایز نیست

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۹۹۶
غفلت در آموزش خانواده ها جایز نیست
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در تبریز گفت: باید در برگزاری آموزش‌های مهم و مورد نیاز اولیا غفلت نورزیم و برای رشد و تعالی خانواده‌ها بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز فرشته حشمتیان در جلسه مسوولان و كارشناسان انجمن اولیا و مربیان آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: تغییر ساختار و ترمیم نیروی انسانی و بالارفتن محتوا سه اولویت مهم در برنامه‌های سازمان انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه اولیا و مربیان تركیبی از مشاركت‌های مردمی است چرا كه اگر اولیا نباشند ما هیچ انجمنی هم نداریم تصریح کرد: ارتباط مستمر اولیا و مربیان مدرسه ضروری است و باید برای همراهی هدفمند عرصه تعلیم و تربیت با خانواده‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

قائم مقام وزیر در سازمان مركزی انجمن اولیا ‌و مربیان خطاب به مسوولان و كارشناسان انجمن اولیا و مربیان گفت: با كنار گذاشتن تشریفات انتخاباتی و كاری و اداری انجمن باید در فعال سازی كارگروه ها و ارتقای سطح آموزش و آگاهی اعضا و نیروی انسانی مورد نیاز و شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس كوشا باشند چرا كه رشد و تعالی خانواده‌ها باعث رشد و تعالی آموزش و پرورش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز