رییس فدراسیون تکواندو در تبریز

تکواندو آذربایجان‌شرقی باید از خواب بیدار شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۰:۰۰
کد خبر: ۴۰۳
تکواندو آذربایجان‌شرقی باید از خواب بیدار شود
رییس فدراسیون تکواندو در تبریز گفت: تکواندو آذربایجان‌شرقی، تکواندو خفته کشور است و اعتقاد دارم شأن و منزلت تکواندو این استان بالاتر از اینهاست و باید بیدار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز محمد پولادگر در مجمع عمومی و انتخابات هیات تکواندو آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: رییس جدید هیات تکواندو استان باید برای قهرمان پروری و جذب قهرمانان تکواندو در استان تلاش کند چون یوسف کرمی و فرزاد عبدالهی خارج از استان به رشد رسیده اند و باید استان مهد پرورش قهرمانان تکواندو باشد و اوج آنها در داخل استان انجام گیرد.

وی مردم آذربایجان را مردمی باتعصب و دلبسته به فرهنگ اصیل خود دانست و گفت: این خصوصیت می تواند برای سرمایه گذاری بیشتر بر روی ورزش بومی تاثیر خوبی داشته باشد.

سید محمد پولادگر افزود: بسیاری از قهرمانان تکواندو از آذربایجان شرقی هستند که به دلیل کمبود امکانات در این استان راهی تیم های دیگر می شوند. اگر شرایطی فراهم شود که ورزشکاران مجبور به مهاجرت نشوند و استعدادهای آنها در همین منطقه شناسایی شود قطعا در آینده شرایط بهتری برای ورزش این استان پیش خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه خاص ورزشکاران ایرانی که دلبستگی زیادی به خانواده دارند، باید شرایطی پدید آورد که ورزشکاران هر منطقه بتوانند در کنار خانه و خانواده خود به فعالیت های ورزشی نیز بپردازند.

پولادگر در ادامه با بیان اینکه افتخارات تکواندو ایران در گوانگ ژو حاصل مدیریت اصولی ورزش کشور بود تصریح کرد: عملكرد تكواندو هم در بخش مردان و هم زنان فراتر از انتظار بود و طبق پیش بینی كه كرده بودیم، در بخش مردان انتظار 2طلا، یك نقره و یك برنز را داشتیم و در قسمت زنان هم به دنبال یك نقره و 2برنز بودیم. ولی باهمت بچه ها فراتر از انتظار ظاهر شدیم و در بخش زنان برای اولین بار است كه به مدال نقره می‌رسیم و دركل پنج مدال می‌گیریم كه در حد خود ركورد خوبی است. البته انتظار داشتیم كه آنها مدال طلا هم بگیرند. به هر حال داشتن 2 فینالیست هم برای خود موفقیتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز