اعلایی در بازدید از روزنامه عصرآزادی تبریز:

آموزش کلیدی‌ترین راهکار دستیابی به پیشرفت است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۲۱:۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۱۵
آموزش کلیدی‌ترین راهکار دستیابی به پیشرفت است
مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی گفت: آموزش کلیدی‌ترین راهکار دستیابی به پیشرفت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز محمد مهدی اعلایی در بازدید از مجموعه چاپ پیمان و روزنامه عصرآزادی تبریز ضمن بیان مطلب فوق افزود: توجه به بخش فرهنگی جامعه، سرمایه گذاری برای نسل های آینده کشور است بنابراین ضرورت دارد که مجموعه های فرهنگی توسعه یافته و خود را به فناوری های روز دنیا مجهز کنند.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد موفقیت های چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان هستیم همگی در سایه توجه به مقولات فرهنگی و توسعه زیرساخت های این بخش در کشور بوده است.

اعلایی تاکید کرد: استان آذربایجان شرقی نیز که یکی از قطب های صنعت چاپ در کشور است به حتم با ارتقای فناوری های چاپ و بهره مندی از دستگاه های جدید این حوزه گام های بلندی در ارتقای نقش آفرینی این استان در صنعت چاپ کشور و منطقه برخواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت آموزش دست اندرکاران صنعت چاپ در استان اظهار داشت: آموزش به عنوان کلیدی ترین راهکار دستیابی به پیشرفت، باید در سرلوحه فعالان این عرصه قرار گیرد.

مدیر کل تعاون آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به انتشار روزانه روزنامه عصرآزادی در استان گفت: نقش رسانه ها در اعتلای فرهنگ بسیار ویژه و منحصر به فرد است و آذربایجان شرقی نیز به عنوان مهد رسانه های مکتوب کشور در این حوزه جایگاهی ویژه دارد.

اعلایی در ادامه با اشاره به تدارک زیرساخت های مناسب در مجموعه روزنامه عصر آزادی و پیمان چاپ اظهار داشت: تامین زیرساخت های لازم برای انجام کاری به حساسیت کار فرهنگی از مهمترین اولویت ها است که به شکر خدا در این مجموعه شاهد فراهم شدن این امکانات و تجهیزات هستیم.

وی این مجموعه را افتخاری برای استان و کشور خواند و اضافه کرد: امیدواریم با بهره مندی از امکانات موجود و بهره گیری از مدیریت توانمند این مجموعه شاهد نقش آفرینی بیش از پیش این رسانه وزین در اعتلای فرهنگ استان مان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز