معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

بی‌توجهی به بزرگداشت مقام امام(ره) بی‌توجهی به نظام و انقلاب است

۱۳۹۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۰۰
بی‌توجهی به بزرگداشت مقام امام(ره) بی‌توجهی به نظام و انقلاب است
محمد اشرف‌نیا گفت: بی توجهی به بزرگداشت مقام امام (ره) بی‌توجهی به نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در اولین جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) استان با بیان این مطلب افزود: کمترین کاری که می‌توانیم برای امام انجام دهیم برگزاری حداقل یک بار مراسم بزرگداشت در طول سال است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ما هر چه داریم از برکت وجود حضرت امام است و اگر گذشته مملکت را مرور کنیم متوجه می‌شویم که امام چه کار بزرگی کرده است.

اشرف نیا از اعزام 26 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان به حرم مطهر امام خمینی (ره) در سالروز رحلت ایشان خبر داد و خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام از موضوعات ضروری است به خصوص در شرایط کنونی منطقه این مراسم باید با کیفیت بیشتری برگزار شود.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های متولی مسائل فرهنگی باید اقدامات لازم را به خصوص در شناساندن سیره امام و نشر و توزیع کتب مفید در این باره انجام دهند.

اشرف‌نیا افزود: صدا و سیما هم با پخش برنامه‌های متنوع می‌تواند نقش بسزایی در تبیین اندیشه‌های امام داشته باشد.
وی همچنین از فعالیت ستاد استانی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در قالب 6 کمیته کاری خبر داد.

معاون عمرانی استانداری در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و سخنرانان مذهبی باید ابعاد این انقلاب و حرکت امام را به گونه‌ای بیان کنند که برای همه مردم قابل فهم باشد.

اشرف‌نیا اظهار داشت: مردم ایران بسیار هوشیار هستند و تکلیف خود را در قبال نظام و انقلاب می‌دانند و این ما مسؤلان هستیم که باید با مردم همراه باشیم.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب اسلامی گفت: تاریخ انقلاب باید سینه به سینه به نسل‌های بعدی منتقل شده و به دست فراموشی سپرده نشود.

اشرف‌نیا با یادآوری نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: ولایت فقیه و نهادهای حامی آن، رکن و پایه نظام هستند و به همین خاطر دشمنان ولایت را نشانه گرفته‌اند.

وی با بیان این که اثرات حرکت امام امروز در بیداری اسلامی مردم منطقه دیده می‌شود خاطرنشان کرد: جوامع دنیا امروز تشنه آزادی هستند و تحولاتی که امروز در دنیا رخ می‌دهد نیازمند مدیریت معنوی و فرهنگی است.

اشرف‌نیا افزود: جایگاه کنونی جمهوری اسلامی از نظر امنیت و ارزش‌های فرهنگی حاصل زحمات و تلاش‌های امام راحل است.

وی ولایت فقیه را استمرار حرکت پیامبر و ائمه معصوم خواند و گفت: پای‌بندی به ولایت باید در عمل خود را نشان دهد و حرف و ادعا ملاک پیروی از ولایت نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز