مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

حضور در همایش سرمایه‌گذاری و ۳افتتاح، برنامه سفر رحیمی به آذربایجان‌شرقی

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۵:۱۹
کد خبر: ۵۸۸۱۵
حضور در همایش سرمایه‌گذاری و ۳افتتاح، برنامه سفر رحیمی به آذربایجان‌شرقی
مصطفی اروجی گفت: حضور در همایش سرمایه‌گذاری و افتتاح 3پروژه مختلف، برنامه سفر دو روزه محمد‌رضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری به آذربایجان‌شرقی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور در این سفر دو روزه، در سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان این که در این سفر، وزیر نیرو و سرپرست وزارت راه و ترابری نیز معاون اول رئیس جمهور را همراهی می‌کنند اظهار داشت: محدوده عملیاتی 20 هزار هکتاری منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و فاز اول طرح توسعه و بهره‌برداری از آب رودخانه ارس روز جمعه با حضور رحیمی و هیأت همراه افتتاح خواهد شد.

اروجی از افتتاح پل مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در مرز جلفا با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: در مراسم افتتاح این پل، مقامات کشور همسایه جمهوری آذربایجان نیز حضور خواهند داشت.

وی همچنین با بیان این که سد شهید مدنی تبریز آماده آبگیری است اظهار داشت: روز شنبه با سخنرانی معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو، آبگیری از این سد آغاز خواهد شد.

گفتنی است سد شهید مدنی تبریز، گنجایش 361 میلیون متر مکعب آب را داشته و با بهره‌برداری از این سد 25 هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه دشت تبریز زیر پوشش آبیاری قرار می گیرد.

نظر شما