سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی:

حضور جوانان در برنامه‌ریزی‌ها فضای كشور را شاداب می‌كند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۱:۲۸
کد خبر: ۶۲۶۱۸
حضور جوانان در برنامه‌ریزی‌ها فضای كشور را شاداب می‌كند
شهرام خدایی گفت: حضور جوانان در برنامه‌ریزی‌های خرد و كلان، چه در عرصه تفكر و چه در مرحله اجرا فضای كشور را شاداب می‌كند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی در آستانه روز جوان در حضور هنرمندان جوان با بیان این مطلب افزود: جوانی دوران رشد و بالندگی است و باید از تفكرات و ایده‌های جوانان در برنامه‌ریزی‌ها بهره برد.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به جوانان داشته است و اگر همین توجه در جامعه جاری شود شاهد فضایی پویا، شاد و پرطراوت خواهیم بود.

خدایی با اشاره به اینكه اكثریت قریب به اتفاق هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی را جوانان تشكیل می‌دهند، گفت: در كنار كسوت و موی سپید بزرگان احترام به اندیشه‌های نو و افكار به روز جوانان وظیفه متولیان امر است.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار داشت: منظور از جوانی تنها رده سنی خاص نیست و افكار جوان و مبتنی بر نیازهای روز می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی و هنری راهگشا باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سال 90 در حوزه هنری استان گفت: درصد بالایی از برنامه‌های حوزه هنری برای مخاطب جوان در نظر گرفته شده است و تا كنون هم استقبال بسیار خوبی توسط جوانان از برنامه‌هایی چون عصر نمایشنامه و ورك‌شاپ‌های تخصصی هنرهای نمایشی، تصویری و تجسمی صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز