رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران خبر داد

پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد در ۴۲رشته از ۱۵مرداد

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۰۰
پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ارشد در ۴۲رشته از ۱۵مرداد
محمدحسین امید گفت: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در 42 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود:پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در سال تحصیلی 91-90 در 42 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد از 15 مرداد جاری 500 دانشجوی جدید پذیرش می کند.

وی تصریح کرد: زمان ثبت نام دراین دانشگاه از 15 مرداد ماه سال جاری در 42 رشته در مقطع کارشناسی‌ارشد شروع می شود و مهلت ثبت نام 10 روز بوده و مراحل ثبت‌نام به صورت آنلاین و از سایت رسمی این دانشگاه به آدرس اینترنتیhttp://www.aras.ut.ac.ir انجام خواهد شد.

امید خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت نام در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به وب سایت این دانشگاه مراجعه نمایند.
وی اضافه کرد: نتایج بررسی مدارک دانشجویان قبل از تحصیل در 25 شهریور امسال توسط دانشگاه اعلام خواهد شد.

گفتنی است پردیس دانشگاه تهران که دومین سال فعالیت خود را در منطقه آزاد ارس پشت سر می گذارد به جذب دانشجو از داخل برای مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای خارج کشور می پردازد.

رشته های تحصیلی فعال این دانشگاه، ایمنی،بهداشت و محیط زیست ؛ باستان شناسی ؛ برنامه ریزی گردشگری (توریسم(؛ بیماری شناسی گیاهی ؛ بیوتکنولوژی کشاورزی؛ فیزیولوژی ورزشی؛ مدیریت ورزشی؛ ترویج کشاورزی؛ توسعه اقتصادی وبرنامه ریزی؛ پژوهش علوم اجتماعی؛ حسابداری؛ حقوق خصوصی؛ حقوق جزا و جرم شناسی؛ زبان و ادبیات انگلیسی، روسی، فرانسه؛ زلزله شناسی؛ شیمی آلی؛ اقتصاد نظری؛ مدیریت بازرگانی؛ مدیریت اجرایی؛ مدیریت استراتژیک؛ مدیریت بازاریابی ؛مهندسی محیط زیست و نانو شیمی است.

نظر شما