مدیرکل تربیت‌بدنی استان خبر داد

تبریز آماده برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی آذربایجان‌شرقی در سال ۹۰

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۲:۴۷
کد خبر: ۷۷۲۰۳
تبریز آماده برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی آذربایجان‌شرقی در سال ۹۰
مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز برای برگزاری شایسته بزرگترین رویداد ورزشی آذربایجان‌شرقی در سال 90 آماده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، سیدمحمدشروین اسبقیان، مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی با بیان این مطلب افزود: اولین دوره رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی مردان آسیا در تبریز با شایستگی و در خور شان و منزلت آذربایجان‌شرقی، ورزش استان، کشور، جایگاه کبدی کشور در جهان و  آسیا برگزار می‌شود که تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های خارجی شویم.

وی تصریح کرد: تبریز میزبان 7 تیم خارجی و تیم ملی ایران اسلامی بوده و با 40 خبرنگار و عکاس پوشش خبری مناسبی برای این رقابت‌ها انجام خواهد شد و با مساعدت و همکاری شبکه 3 سیما و صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی شبکه بین‌المللی سهند تبریز رقابت‌ها به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد.

اسبقیان اضافه کرد: ارسال دعوتنامه برای تیم‌های خارجی برعهده فدراسیون بوده و 8 تیم هندوستان، ایران، سری‌لانکا و افغانستان، در گروه الف و تیم‌های پاکستان، ترکمنستان، نپال و مالزی در گروه ب با هم در استادیوم تختی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی هدف از برگزاری این مسابقات در استان را بالا بودن پتانسیل سرکل کبدی در تبریز و آذربایجان‌شرقی و کشور عنوان كرد و گفت: قرار دادن کبدی‌کاران استان در كوران مسابقات مهم بین‌الملی و از همه مهم‌تر كسب مدال‌های جهانی و آسیایی توسط کبدی‌كاران استان از اهداف اصلی برگزاری این رقابت‌ها است.

گفتنی است، رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی آسیا در تبریز از 3 مهر ماه در تبریز آغاز و 5 مهر ماه با شناخت تیم برتر پایان می‌یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز