استاندار آذربایجان‌شرقی

شهر جدید سهند با عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی کافی مواجه است

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۴:۵۶
کد خبر: ۷۷۴۳۹
شهر جدید سهند با عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی کافی مواجه است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شهر جدید سهند با عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی کافی مواجه است.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان با بیان این مطلب افزود: شهر جدید سهند به واسطه عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی کافی نیازمند توجه بیشتری است و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: احداث کتابخانه عمومی در نقاط مورد نیاز از جمله شهر جدید سهند مورد تاکید است و در همین راستا باید سازوکارهای قانونی، تعریف و عملیاتی شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، در ادامه استفاده از تمام ظرفیت‌ها از جمله امکانات محلی و فضاهای مساجد را در توسعه فرهنگ کتابخوانی ضروری دانست و گفت: یک شهر نیازمند فضاهای مختلف فرهنگی از جمله مسجد و کتابخانه است و باید به این مهم توجه شود.

علیرضابیگی خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از توانمندی خیران، استفاده از فضاهای عمومی و مساجد برای گسترش کتاب‌خوانی مورد تاکید بوده و باید از فضاهای موجود استفاده بیشتری شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در توسعه فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: اعتبارات کتابخانه‌ها محدود است و باید در زمینه برخورداری از بودجه فرهنگی سفر ریاست جمهوری نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌ها صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، همچنین بر پالایش کتابخانه‌ها تاکید کرد و گفت: در زمینه پالایش و نیز تهیه کتب جدید باید بر اساس برنامه از پیش تعیین شده اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز