مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

همكاری مردم در اجرای هدفمندی‌یارانه‌ها خاطرات پیروزی‌انقلاب را زنده‌کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۹
همكاری مردم در اجرای هدفمندی‌یارانه‌ها خاطرات پیروزی‌انقلاب را زنده‌کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مشاركت و همكاری مردم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بار دیگر خاطرات ایام پیروزی انقلاب را زنده كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز علی داننده در نخستین نشست كمیته فرهنگی ستاد دهه فجر آذربایجان شرقی در تبریز ضمن بیان این مطلب افزود: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها توانایی نظام را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: از منظر تحلیل‌گران خارجی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها غیرممكن به نظر می رسید كه با همت مسوولان و همدوشی مردم با مسوولان به انجام رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظام و انقلاب در 32 سال گذشته بزرگ ترین رخدادها را با سرافرازی پشت سر گذاشته و گردنه‌های مختلف و صعب العبور را با سربلندی پیموده است.

وی افزود: ‌موفقیت در این راه مرهون خون شهدا، ‌ولایت و رهبری،‌ هوشیاری مردم و اقتدار نظام است.

داننده اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نیز به كمك خدا،‌ با رهبری بنیانگذار كبیر انقلاب به پشتوانه وحدت مردم و از خود گذشتگی شهدا میسر شد.

وی همچنین با تاكید به اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ‌گرامیداشت این ایام پاسداشت اهداف انقلاب و حرمت خون شهیدان است و امسال برنامه های فرهنگی و هنری با نظم و تنوع گسترده تری برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقه كتابخوانی به مناسبت گرامیداشت روز حماسه نهم دی و انتشار ویژه نامه به این مناسبت،‌ نخستین جشنواره سراسری تیتر فجر و تیتر برتر سال، نمایش خیابانی، برگزاری نمایشگاه های كتاب و عكس را ازجمله برنامه های فرهنگی و هنری اداره كل در ایام الله دهه فجر اعلام كرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست اظهار داشت: آگاهی و حضور مردم و نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ماندگار و اصلی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین تقی زاده گفت: ایثارگری های شهدا از ابتدای انقلاب تاكنون وظایف اقشار مختلف مسوولان و مردم را سنگین كرده است.

وی افزود: نقش ولایت در طول انقلاب تعیین كننده بود و همیشه منشاء موفقیت های نظام بوده است.

تقی زاده همچنین با اشاره به جایگاه رسانه ها در تبیین رسالت انقلاب خاطرنشان كرد: حضور پررنگ‌تر رسانه ها در عرصه های مختلف و جشن ها و برنامه های دهه فجر بسیار مفید فایده است.

كمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر پانزده عضو ثابت دارد كه نخستین نشست آن در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز