رییس جهاد دانشگاهی کشور در تبریز

جهاد دانشگاهی با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مسیر اصلی خود را یافته‌است

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۴۱۳
جهاد دانشگاهی با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مسیر اصلی خود را یافته‌است
رییس جهاد دانشگاهی کشور در تبریز گفت: جهاد دانشگاهی با پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر اصلی خود را یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، محمدحسین یادگاری در مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهدای بمباران کارگاه دانشكده فنی دانشگاه تبریز ضمن بیان این مطلب افزود: جهادگران جهاد دانشگاهی با ایمان و اعتقاد مسوولیت پیگیری مسایل فرهنگی و علمی را در دانشگاه­ها و جامعه بر دوش دارند.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در مقاطع مختلف و در نشست هایی که با مسوولان جهاد دانشگاهی داشته است همواره ضمن حمایت از این مجموعه، جهاد دانشگاهی را مولود و یکی از پایه­هایی که سقف این انقلاب را سرپا نگه داشته است دانسته اند.

محمدحسین یادگاری با بیان اینکه فعالیت های جهاد دانشگاهی همراه با اعتقاد و ایمان است، به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: توجه به اعتقاد و ایمان در فعالیت­های علمی و گسترش فرهنگ جهادی در دانشگاه ها، توجه به هویت دینی و انقلابی و پرهیز از طرح مبحث جدایی دین و علم، ورود به متن اسلام، قرآن و حدیث با بکارگیری روش شناسی و متدشناسی صحیح در دانشگاه ها از جمله موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به عنوان نکات قابل توجه در فعالیت­های علمی و دانشگاهی آن را مورد تاکید قرار داده اند.

رییس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اکنون نیز در کنار سایر فعالیت هایی که در حوزه آموزش و پژوهش بر عهده گرفته، پیگیری مباحث فرهنگی و علوم انسانی را در راستای اهداف تاسیس خود به عنوان اولویت اصلی تعیین کرده است، افزود: جهاد دانشگاهی اکنون با دارا بودن پژوهشگاه علوم انسانی در تلاش است تا تحولی اساسی در علوم انسانی و مباحث فرهنگی ایجاد كند.

وی با یادآوری تلاش های جهاد دانشگاهی در عرصه علوم پزشکی، علوم پایه، مهندسی و فنی، اساس کار جهادگران جهاد دانشگاهی را توجه به­ علم همراه با اعتقاد و ایمان و ارایه ایده و پژوهش ­عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی اکنون همچنین
وارد عرصه بومی سازی فناوری های نوین شده و در مراكز پژوهشی وابسته گام های ارزشمندی در این خصوص برداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز